Recenzja gry: Dungeon Siege
Zdjęcia
Seria Dungeon Siege autorstwa dewelopera Fantasy Zone Online, Gazelle Games, jest dobrze znana z doskonałej grafiki i dobrze przemyślanej rozgrywki. Podobnie jak wszystkie gry tego gatunku, są one generalnie „drogie”, ale doskonała grafika, przyjazność dla użytkownika i doskonała równowaga sprawiają, że są warte swojej ceny. Jeśli jesteś nowy w tego typu grach, najlepszą radą byłoby wypróbowanie darmowej wersji próbnej, którą zapewnia Gazelle. Warto spróbować, ponieważ nie ma w tym udziału wymiany prawdziwych pieniędzy. Jeśli chcesz kupić kopię gry, zachęcam do przeczytania mojego poprzedniego wpisu na ten temat, ponieważ omówię korzyści z zakupu fizycznej kopii.
W Dungeon Siege postacie gracza w grze wcielają się w postacie wygenerowane za pomocą generatora losowego. Oznacza to, że każdy gracz ma inne statystyki startowe, zdolności i atrybuty. Gracz może dostosować te początkowe atrybuty, zdolności i statystyki za pomocą bardzo prostego interfejsu, który uruchomi postać gracza na poziomie pierwszym (stąd oznaczenie „poziomu pierwszego”). Gdy gracz znajdzie się w bitwach w lochach, walka może być intensywna, a gracze mogą zdecydować się na coś więcej niż tylko walkę.
Gatunek RPG akcji jest ogólnie znany ze względu na bałagan w ekwipunku związany z grą. Jednak w Dungeon Siege ilość bałaganu w ekwipunku jest niewiarygodnie minimalna. Przedmioty to przedmioty z ekwipunku, które można podnieść i wykorzystać. Gdy przedmiot zostanie upuszczony, zostanie natychmiast umieszczony na dole listy ekwipunku postaci, zwalniając w ten sposób dużo miejsca. Ponadto, gdy gra się rozpocznie, interfejs zachęca postać gracza do podniesienia przedmiotów tak szybko, jak to możliwe, dzięki czemu niewiele czasu marnuje się na podnoszenie przedmiotów.