Łatwo znajdź to, czego potrzebujesz, dzięki bibliotekom elektronicznym firmy Microsoft
Zdjęcia
Etymologia słowa „biblioteka” sięga wstecz w historii ludzkości do około IV wieku p.n.e. w Grecji. Biblioteka służyła do przechowywania książek, które następnie trafiały do bibliotek publicznych, gdzie były udostępniane szerokiej publiczności. Etymologia słowa biblioteka wywodzi się również z czasów sanskrytu, który był podstawowym językiem używanym w Indiach, Nepalu i innych częściach Azji. Sanskryckie słowo Laghu jest tłumaczone jako „Księga”. Etymologię słowa „biblioteka” można również wywieść z francuskiego słowa „la”, co oznacza książkę.
Etymologia rejestru słów ma wiele wspólnego z obszarem zdefiniowanym przez jego łaciński rdzeń – „tribulus terrestris” – co oznacza „książkę lub część księgi”. W jego miejsce dziś powszechnie używa się terminu „rejestr” do określenia technicznego aspektu usług bibliotecznych. To właśnie techniczna część etymologii tego słowa określa wartość usługi oferowanej przez Bibliotekę Kongresu. Wartość istnieje w obszarze clientwidth i clientheight. Jest to współczynnik mierzony w celu określenia, ile osób może przeczytać tekst zawarty w pliku PDF dostarczonym przez klienta.
Tego współczynnika można użyć do określenia wydajności usługi, którą zapewnia czytelnik bibliografii. Znaczenie korzystania z funkcji wartości w każdym budynku, który wymaga użycia plików PDF, ułatwia korzystanie z aplikacji do przeglądania bibliotek, która pozwala łatwo znaleźć książkę lub fragment książki, której szukasz i udostępnia ją w format, którego potrzebujesz. Ta aplikacja może być również używana do łatwego znajdowania interesujących elementów w bibliotece klienta, które mogą nie być dostępne we wbudowanych katalogach firmy Microsoft.