Aplikacja e-commerce
Zdjęcia
Myntra to aplikacja do zakupów online dla indyjskich klientów, którzy chcą kupić odzież, obuwie i akcesoria. Jest to spółka zależna giganta Flipkart, który jest najbardziej znany ze standardowych rabatów i ogólnie przystępnych cen, nawet dla znanych marek.
All things fashion
Ten internetowy sklep z modą może pochwalić się ponad 300 tysiącami dostępnych produktów, obejmujących szereg marek i kolekcji. W aplikacji możesz kupić ubrania, buty, akcesoria, torby i wiele innych znanych na całym świecie i oryginalnych marek.
Produkty pochodzą od ponad dwóch tysięcy marek. Każdy świadomy mody klient będzie zadowolony z tych opcji. Możesz znaleźć wiele popularnych indyjskich marek.
Użyteczność
Aplikację możesz bezpłatnie pobrać i używać na smartfonie z systemem Android, Windows lub Apple. Niezależnie od tego, czy kupujesz, czy sprzedajesz, nie musisz płacić za nic poza zakupionymi przedmiotami.
Niedawno jednak w Myntrze pojawiła się opcja premium. Nazywana „Wypróbuj i kup”, pozwala uiścić niewielką opłatę i sprawdzić, czy podoba Ci się wygląd przedmiotu, zanim go kupisz.
Aplikacja ma atrakcyjny, biało-różowy interfejs użytkownika z różne sposoby przeglądania półek metaforycznych. Możesz przeglądać kolekcje lub pojedyncze przedmioty, kupować artykuły, łącząc swoją kartę z aplikacją i śledzić postęp wysyłki za pomocą wbudowanych narzędzi.
Rabaty
Myntra słynęła z zakupów festiwale i oszałamiające ceny od pierwszego dnia. Po tym, jak Flipkart kupił tę firmę w 2014 r., rabaty stały się jeszcze częstsze, zapewniając jednocześnie dalsze gwarancje, że wszystkie produkty są legalne.
Oczywiście w aplikacji znajdziesz zarówno tanie, jak i drogie produkty. Mimo to deweloperzy starają się oferować większość zakupów po okazyjnej cenie. Wyszukiwanie ich podczas przeglądania nie zajmuje dużo czasu. Dla większej wygody podatek VAT jest doliczony do wszystkich podanych cen.
Mogłoby być lepiej
Wybór i jakość produktów oraz funkcje aplikacji sprawiają, że Myntra jest ekscytującym wyborem dla zapalonych kupujących. Jednak obsługa klienta wydaje się być niewystarczająca, a usługa jest niedostępna dla klientów międzynarodowych, co znacznie obniża ogólne wrażenia użytkownika.