Uproszczone zarządzanie pracownikami z ABI Click
Zdjęcia
ABI Click to darmowa aplikacja na Androida zaprojektowana jako portal samoobsługowy dla pracowników AB-InBev. Aplikacja umożliwia użytkownikom dostęp do szeregu korzyści i usług, w tym pasków płacowych, aktualizacji informacji osobistych, harmonogramów pracy oraz wniosków o urlop. Jej intuicyjny interfejs użytkownika ułatwia płynne poruszanie się, pozwalając pracownikom efektywnie zarządzać swoimi zadaniami związanymi z pracą z urządzeń mobilnych.
Aplikacja dobrze integruje się z istniejącymi systemami HR, zapewniając użytkownikom dostęp w czasie rzeczywistym do ich informacji o zatrudnieniu. Unikalne funkcje obejmują spersonalizowane powiadomienia o ważnych aktualizacjach oraz przyjazny dla użytkownika pulpit, który konsoliduje wszystkie istotne funkcje. ABI Click jest kompatybilny z większością urządzeń z systemem Android, zapewniając szeroki dostęp dla pracowników na różnych platformach.