Centralizowane Rozpatrywanie Skarg: Przegląd Rajasthan Sampark
Zdjęcia
Rajasthan Sampark to darmowa aplikacja na Androida stworzona przez DoITC GoR, oferująca obywatelom Radżastanu scentralizowaną platformę do zgłaszania skarg związanych z usługami rządowymi. Dzięki centralnemu centrum telefonicznemu i zintegrowanemu portalowi internetowemu, upraszcza procesy składania i rozwiązywania skarg. Użytkownicy mogą rejestrować skargi za pośrednictwem różnych kanałów, w tym bezpłatnego numeru, portalu, aplikacji i centrów e-Mitra. Aplikacja zapewnia przejrzyste zarządzanie skargami, śledzenie postępów w czasie rzeczywistym oraz opcje składania opinii, co zwiększa odpowiedzialność.
Rajasthan Sampark optymalizuje rozwiązywanie skarg za pomocą bezpłatnego numeru (181), umożliwiając łatwe rejestrowanie skarg i sprawdzanie statusu. Użytkownicy mogą oceniać jakość usług i ponownie otwierać skargi, jeśli zajdzie taka potrzeba. Ta zintegrowana platforma sprzyja przejrzystości i efektywności w dostarczaniu usług rządowych.