Zdjęcia
LogicalDOC to intuicyjny system zarządzania dokumentami, który oferuje możliwości zarządzania dokumentami korporacyjnymi dla średnich i dużych organizacji. LogicalDOC może pomóc każdej firmie zlokalizowanej w dowolnym miejscu na świecie uzyskać kontrolę nad ich treściami cyfrowymi. LogicalDOC kładzie duży nacisk na szybkie pobieranie treści i automatyzację procesów biznesowych.
LogicalDOC umożliwia członkom zespołu tworzenie, współautorstwo i koordynację wielu dokumentów. Korzystając z interfejsu sieciowego nowej generacji LogicalDOC, w połączeniu z prostą integracją z Microsoft Office i Outlook oraz obsługą automatycznego importu dokumentów z folderów współdzielonych, LogicalDOC zwiększy współpracę i produktywność w firmie.
Kluczowe funkcje obejmują:
- Internetowy system zarządzania dokumentami.
- Wyszukiwanie pełnotekstowe w treści dokumentu i metadanych.
- Rozszerzalny model metadanych.
- Podgląd dokumentów.
- Interfejs API oparty na standardach (CMIS) upraszcza tworzenie niestandardowych interfejsów użytkownika.
- Importuj ze skompresowanych archiwów .ZIP.
- Wersjonowanie dokumentów, kontrola wersji dokumentu.
- Interfejs API usług internetowych.
- Tagowanie dokumentów za pomocą TagCloud.
- Statystyka repozytorium dokumentów.
- Pełna historia dokumentów z porównaniem metadanych.
- Mobilna obsługa systemów iOS i Android.
- Rozszerzenie przeglądarki plików Joomla.
- Integracja z Dropbox.
- Zakładki na dokumentach.
- Uwagi na temat dokumentów.
- Interfejs WebDAV.
LogicalDOC zapewnia pracownikom firmy możliwość lokalizowania, używania i udostępniania treści firmowych. Bezpieczne, interaktywne archiwum LogicalDOC łączy zespoły z potrzebnymi informacjami. Jest to dobry wybór spośród rozwiązań do zarządzania dokumentami, ponieważ aplikacja zawiera stosy przydatnych narzędzi i ma intuicyjny interfejs, który jest łatwy do zrozumienia, dlatego nie jest wymagana żadna krzywa uczenia się.