Łączenie z Asystentami Pulpitu Zdalnego
Zdjęcia
Remote Desktop Assistant (rdata) to prosty program przeznaczony do zarządzania wszystkimi połączeniami Microsoft Remote Desktop. Wysyła również magiczne pakiety Wake-on-Lan i monitoruje połączenia. Dzięki rda możesz skonfigurować dedykowany interfejs z drukarką, skanerem lub kamerą internetową, a także utworzyć i skonfigurować niezbędne połączenia między sprzętem, oprogramowaniem i innymi aplikacjami. A dzięki rda możesz nawet wysyłać i odbierać e-maile!
Wersja Remote Desktop Assistant (rda) dla systemu Windows jest stosunkowo prosta w użyciu i zrozumieniu. W przeciwieństwie do tego, wiele osób jest onieśmielonych wersją przeglądarki pulpitu zdalnego dla systemu Windows, która jest tak naprawdę zaprojektowana do uruchamiania w systemie Windows. Mimo to nie trzeba się wiele uczyć, jeśli chodzi o korzystanie z przeglądarki pulpitu zdalnego: wystarczy kliknąć, przeciągnąć i upuścić, aby przejść przez wybrany zrzut ekranu. Po uzyskaniu widoku na monitorze możesz przełączać się między wieloma połączeniami zdalnego pulpitu, tak jak w prawdziwym świecie, i możesz eksperymentować z różnymi konfiguracjami wyświetlania.
Jeśli chodzi o „eksperymentowanie”, możesz poeksperymentować ze swoją konfiguracją, aby zobaczyć, jak to działa. Być może chcesz podłączyć inny komputer do każdego z pilotów, a może chcesz utworzyć dedykowane połączenie z drukarką. Nawigując po stronie Windows w konfiguracji Asystenta pulpitu zdalnego, możesz zmieniać różne funkcje, takie jak to, czy pasek boczny systemu Windows wyświetla nazwę komputera zdalnego po jego kliknięciu lub czy musisz wprowadzić hasło, aby umożliwić drukowanie . A jeśli nie podoba Ci się sposób wyświetlania paska bocznego systemu Windows, możesz go po prostu usunąć i ustawić monitor tak, aby wyświetlał się tak, jak chcesz. Mając otwarte wszystkie te opcje, eksperymentowanie z połączeniami zdalnego pulpitu nie powinno być zbyt trudne.