Slizer System Zarządzania Bitwą: Gra taktyczna czasu rzeczywistego w klimacie science fiction
Zdjęcia
Slizer Battle Management System to minimalistyczna gra Real Time Tactics osadzona w świecie science fiction, która odbywa się na dużą skalę przestrzenną, podobnie jak oprogramowanie do zarządzania bitwą używane w gatunku science fiction. Gra oferuje złożone ruchy, obrażenia i wykrywanie, które zastępują intensywne zarządzanie mikro i ekonomią, czyniąc z niej grę strategiczną bez stresu. Przed rozpoczęciem bitwy gracze wybierają i wyposażają swoje jednostki w bardzo ograniczone wzmocnienia. Gra odbywa się na dużych skalach, aby spowolnić tempo i dać graczom wystarczająco dużo czasu na reakcję.
W Slizer Battle Management System, każda utracona jednostka ogranicza opcje graczy, ale każdy zniszczony wróg ogranicza opcje wrogów. Gracze muszą planować zasadzki i manewry taktyczne, aby pokonać siły większe od swoich poprzez przemyślane wybory, a nie umiejętności mechaniczne. Gra skupia się na strategicznych i taktycznych wyborach, które odwracają losy bitwy, jednocześnie ograniczając skuteczność i potrzebę mikrozarządzania jednostkami.