Darmowa upiorna gra eksploracyjna dla systemu Windows
Zdjęcia
Solis to darmowa gra eksploracyjna z perspektywy pierwszej osoby dla systemu Windows od dewelopera Carbonado. Osadzona na opuszczonym statku kosmicznym jest klimatyczna i koncentruje się na dziwnym środowisku. Podobnie jak najskuteczniejsze horrory, Solis opiera się na dźwięku i grafice, aby stworzyć napięcie, zamiast polegać na natychmiastowym efekcie przerażenia.
Grafika jest w niskiej rozdzielczości, podczas gdy całe środowisko jest prawie tonące. -czarny. Wszystkie te aspekty są połączone, aby umieścić cię mocno w centrum historii, gdy próbujesz dowiedzieć się o wydarzeniach, które doprowadziły do twojego odkrycia. Aby uzyskać bardziej zrelaksowane gry pierwszoosobowe, sprawdź Dobry pies i FurnCap.
Historia
Jesteś sprzedawcą złomu, który dryfuje w kosmosie w poszukiwaniu następnego, przynoszącego pieniądze ładunku. Nagle natrafiasz na coś, co wygląda jak opuszczony statek; Twoje skanery nie wykazują żadnych oznak życia na pokładzie.
Nie jesteś w stanie oprzeć się ciekawości i widzisz potencjalną okazję biznesową, więc są zmuszeni wejść na pokład i odkrywać. Zakładasz kask i kombinezon, chwytasz latarkę i radio, wchodząc do środka.
Efekty dźwiękowe
Kluczem do złowieszczej atmosfery, jaka wyczarowuje się w Solis, jest minimalne użycie dźwięku. Poza przerywanymi, niesamowitymi dźwiękami w tle i własnym oddechem, nie ma nic więcej. Słyszenie własnego oddechu nagłe przyspieszenie wystarczy, aby zwiększyć napięcie; w rezultacie spodziewasz się, że w każdej chwili wydarzy się coś strasznego.
Rozgrywka
Wraz z bardzo skutecznym wykorzystaniem dźwięku, twórca stworzył silne poczucie przeczucia. Co więcej, twoja latarka jest zawodna. Połączenie przerażających dźwięków w tle i nagłej ciemności cały czas utrzymuje Cię w napięciue.
Nasze ujęcie
Solis to bezpłatne, krótkie doświadczenie z perspektywy pierwszej osoby. To pokazuje ogromną obietnicę dla przyszłych projektów Carbonado. Ta gra udowadnia, że nie musisz uciekać się do natychmiastowego efektu strachu przed skokiem, aby stworzyć zastraszające środowisko gry.