Recenzja gry Feeding Frenzy 2
Zdjęcia
Feeding Frenzy 2: Shipwreck Showdown, wcześniej znana jako Feeding Frenzy, to zręcznościowa gra platformowa autorstwa amerykańskiego projektanta Scotta Coucha i europejskiego projektanta Christiana Gougha. Jest to kontynuacja bardzo popularnej pierwszej gry Feeding Frenzy: Seasons of Life. Gra została opracowana i wydana przez PopCap Games w październiku 2021 roku. Zawiera zarówno tekstowe dialogi, jak i okazjonalne efekty graficzne w pełnym ruchu, i była jedną z najlepiej sprzedających się gier komputerowych roku.
W trybie gry fabuła otacza grupę wyrzuconych na brzeg wielorybów, które szukają miejsca, które można nazwać domem. Gra rozpoczyna się, gdy jeden z wielorybów ląduje na platformie wiertniczej i przekształca się w potwora, który atakuje każdą rybę, na którą może spojrzeć. Zadaniem gracza jest nakarmienie wielorybów pokarmem dla ryb dostarczanym za pośrednictwem menu w grze, aby były szczęśliwe i karmiły się, a nie wpadały w złość i wracały do poprzedniego stanu. Robisz to, zdobywając punkty, wygrywając bitwy i wykonując wyzwania, które odblokowują trudniejsze wyzwania w miarę postępów i można je zebrać za pomocą serii małych skrzyń, które można znaleźć w całej grze.
Podobnie jak w pierwszej grze, nie ma jednak żadnych prawdziwych osiągnięć ani specjalnych przedmiotów, które można uzyskać z tej wersji, podobnie jak osiągnięcia w pierwszej grze. Zamiast tego po prostu używasz myszy do wyzwalania różnych działań i używaj klawiatury do wykonywania innych. Aby jednak zdobyć specjalne przedmioty, musisz przejść wszystkie poziomy i ukończyć każde wyzwanie w określonym czasie, podobnie jak tryb Time Attack z oryginalnego Feeding Frenzy, chociaż nie musisz pokonywać komputera aby ukończyć dowolne z wyzwań. Dostępny jest również tryb próby czasowej, w którym musisz pokonać czas, aby ukończyć wszystkie pięć wyzwań, zanim upłynie czas; robisz to, rzucając prosto na wieloryba, którego nie widzisz, i mając nadzieję, że trafisz go na tyle, aby wywołać właściwą akcję, choć oczywiście nie możesz celować w tym trybie.