MS Word Merge Tool - najbardziej wszechstronny program do zarządzania dokumentami
Zdjęcia
MS Word to potężny program do przetwarzania tekstu i jeden z najczęściej używanych programów na rynku, ale co zrobić, gdy masz otwartych wiele różnych plików w programie Word, które chcesz połączyć? W tym miejscu pojawia się narzędzie MS Word Merge Tool. MS Word Merge Tool to w zasadzie mała aplikacja zaprojektowana specjalnie do pomocy w łączeniu dwóch lub więcej dokumentów programu Word w jeden dokument za pomocą kilku kliknięć. Wita Cię bardzo mały, czysty i prosty panel, w którym możesz wstawiać nowe dokumenty, przeciągając je na miejsce lub korzystając z wbudowanej opcji wyszukiwania.
Jedną ze wspaniałych funkcji tej konkretnej aplikacji jest to, że umożliwia ona nie tylko łączenie, ale także reorganizację. W ten sposób nie zawsze musisz otwierać inny dokument lub stronę, aby zmienić kolejność rzeczy w dokumencie w taki sposób, aby osiągnąć pożądaną kolejność. Działa w taki sposób, że po wstawieniu lub usunięciu dowolnego dokumentu pomiędzy nimi wystarczy kliknąć „scal dwa” obok istniejącego dokumentu, aby kontynuować operację.
Jeśli używasz wielu dokumentów Worda, które chcesz połączyć, narzędzie MS Word Merge Tool jest zdecydowanie rozwiązaniem dla Ciebie. To oprogramowanie nie wymaga żadnej skomplikowanej konfiguracji i połączy wszystkie Twoje dokumenty w jeden, bez konieczności posiadania wiedzy o samym programie Word. Co więcej, nie będziesz też musiał zajmować się wieloma dokumentami Worda, wystarczy wybrać odpowiedni dokument, a następnie nacisnąć „scal dwa”. Naprawdę nie ma łatwiejszego i skuteczniejszego sposobu na zrobienie tego niż używanie tej małej, ale potężnej aplikacji. Przy tak wielu różnych zastosowaniach narzędzia MS Word Merge jest to naprawdę niezbędne narzędzie dla każdego użytkownika Worda.