Zdjęcia
SolarWinds Web Help Desk Free to tak naprawdę samo biuro pomocy. Ale daje użytkownikowi możliwość uruchomienia punktu pomocy. W przeciwieństwie do niektórych programów pomocy technicznej, to nie powoduje bólu głowy dla użytkowników, aby mogli faktycznie pomagać ludziom.
Dział pomocy technicznej Solar Winds Web Free jest mocno skoncentrowany na pomocy pracownikom działu pomocy technicznej w rozwiązywaniu problemów klientów i organizowaniu ich w obrębie zasobów IT, raportowaniu oraz utrzymywaniu łatwej do aktualizacji i wyszukiwania bazy wiedzy.
SolarWinds Web Help Desk Free Edition to zwodniczo potężne oprogramowanie. Co najważniejsze, jest intuicyjny w obsłudze, łatwy w nawigacji, a interfejs jest elegancki i dobrze zaprojektowany. Wbudowane menu są również łatwe w użyciu i zrozumiałe, co oznacza, że pracownicy działu pomocy technicznej spędzą więcej czasu na rozwiązywaniu problemów dla użytkowników końcowych.
Kluczowe cechy:
- Zarządzanie incydentami i problemami.
- Łatwy w użyciu.
- Elegancki interfejs.
- Zarządzanie biletami.
- Wbudowana baza wiedzy.
- Zarządzanie umową SLA.
- Raportowanie wydajności pomocy technicznej.
Pomoc internetową można uruchomić z jednego, scentralizowanego interfejsu internetowego zarządzania działem pomocy technicznej, dzięki czemu można teraz zarządzać wszystkimi zgłoszeniami problemów użytkowników końcowych i śledzić cykl życia zgłoszeń serwisowych od utworzenia zgłoszenia do rozwiązania.
Same SolarWinds mają udokumentowane osiągnięcia, jeśli chodzi o oprogramowanie, co widać w tym narzędziu.
Portal serwisowy i samoobsługowy dla użytkowników końcowych jest prosty i dobrze przemyślany. Oferuje również w pełni zautomatyzowane trasowanie biletów i przydzielanie przydziałów w zależności od konkretnych potrzeb. Oprócz tego ma Active Directory i wykorzystuje uwierzytelnianie LDAP. SolarWinds Web Help Desk Free jest dostępny dla systemów Windows, Mac, a nawet Linux.
Naprawdę fajną funkcją jest sposób, w jaki SolarWinds Web Help Desk pozwala administratorom tworzyć i aktualizować bazę wiedzy oraz sekcję często zadawanych pytań (FAQ), do których klienci mogą uzyskać dostęp (aby sprawdzić, czy ich problem został już rozwiązany). Możesz także zbudować repozytorium wiedzy wyłącznie do użytku wewnętrznego dla techników w celu konsolidacji i wewnętrznego udostępniania treści, aby pomóc im w rozwiązywaniu i rozwiązywaniu powtarzających się problemów, co jest miłe.
Ogólnie rzecz biorąc, SolarWinds Help Desk Free jest idealnym lekkim narzędziem help desk, łatwym w użyciu i skalowalnym dla Twojej firmy. W przedstawionej tutaj wersji darmowej brakuje niektórych bardziej zaawansowanych funkcji, takich jak automatyczne wykrywanie zasobów IT i opcja ankiet opinii klientów, ale nie ma żadnych ograniczeń dotyczących funkcji, które są dostępne w wersji darmowej.