Zdjęcia
Wsparcie telefoniczne wysokiej jakości to świetny sposób, aby pomóc małym firmom poprawić relacje z klientami. Firma Aircall opracowała rozwiązanie, dzięki któremu małe i średnie firmy mogą być bliżej klientów, niezależnie od ich fizycznej lokalizacji, za pomocą lokalnych numerów telefonów.
Aircall nie tylko zapewnia małym i średnim firmom lokalne numery telefonów w 30 krajach na całym świecie, ale także oferuje zaawansowane funkcje pomocy telefonicznej, takie jak kaskadowe połączenia dla zespołów, wspólne skrzynki odbiorcze i listy kontrolne, kolejkowanie połączeń, udostępnione kontakty i analizy. Użytkownicy biznesowi Aircall mogą nawiązywać i odbierać połączenia za pośrednictwem komputera i telefonu komórkowego.
Wspólne skrzynki odbiorcze połączeń Wspólna skrzynka odbiorcza połączeń Aircall umożliwia użytkownikom przeglądanie pełnego tła dowolnego połączenia. Jeśli konieczne jest połączenie kontrolne, każdy członek zespołu ma wszystkie informacje potrzebne do wykonania połączenia. Po zwróceniu połączenia można je zarchiwizować.
Pulpit nawigacyjny Aircall umożliwia przeglądanie skrzynki odbiorczej połączeń udostępnionych. Tutaj zobaczysz listę wszystkich połączeń, które Twój zespół otrzymał od potencjalnych klientów, wraz z dalszymi informacjami. Połączenia można zwracać i oznaczać za pomocą aplikacji komputerowej lub mobilnej.
Udostępnione kontakty Aircall ma wiele narzędzi zaprojektowanych w celu zwiększenia współpracy. Udostępnione kontakty to jeden z nich. Dzięki kontaktom udostępnionym użytkownicy mogą udostępniać utworzone kontakty innym działom i zespołom. To z kolei pozwala każdemu dokładnie wiedzieć, kto dzwoni, gdy telefon dzwoni, nie pozostawiając nikogo w ciemności.
Oprócz Współdzielonych kontaktów, Aircall oferuje również funkcję Kontakty prywatne, która pozwala zachować prywatność niektórych kontaktów. Może to być korzystne, jeśli masz klientów VIP lub klientów, którzy podlegają ścisłym zasadom ochrony danych.
Numery lokalne Znakomitą funkcją Aircall jest to, że oferuje użytkownikom lokalne numery telefonów w 30 krajach. Jest to naprawdę przydatna funkcja, ponieważ zamiast dzwonić na bezpłatny krajowy numer, klienci mogą wybierać lokalne numery telefoniczne, kontaktując się z firmą korzystającą z Aircall. Powoduje to, że klienci czują się tak, jakby naprawdę współpracowali z lokalnymi firmami, nawet jeśli firma może faktycznie znajdować się gdzie indziej na całym świecie.
Konfigurowanie numerów lokalnych za pomocą Aircall to łatwa sprawa. Wystarczy przejrzeć zasięg krajowy, a następnie wybrać numer lokalny (lub bezpłatny). Usługa umożliwia przeniesienie istniejących numerów telefonów do Aircall, a następnie przekierowanie nowych numerów do tej samej lokalizacji. Wszystkie połączenia przychodzące można odbierać z komputera stacjonarnego lub podłączonego urządzenia mobilnego
cennik Aircall korzysta z modelu cenowego opartego na subskrypcji, a plany zaczynają się od 12,00 USD za użytkownika miesięcznie. W tej cenie otrzymasz profesjonalne biurko powitalne i wszystkie funkcje aplikacji do współpracy. Abonament Premium kosztuje 24 USD za użytkownika miesięcznie. W tej cenie otrzymasz wszystkie funkcje planu początkowego plus kolejkowanie, integracje, Analytics i Click2call. Wreszcie jest plan Enterprise, którego cena wynosi 48 USD za użytkownika miesięcznie. W tej cenie otrzymasz wszystkie funkcje planu Premium, a także integrację Salesforce i niestandardowe, zaawansowane analizy i niestandardowe raporty. Aircall zapewnia również bezpłatny okres próbny dostępny na żądanie.
Dolna linia Aircall to świetny sposób na zapewnienie wysokiej jakości wsparcia telefonicznego dla małych i średnich firm i idealnie nadaje się dla startupów i zespołów obsługi klienta. Dzięki najważniejszym funkcjom, takim jak kaskadowe połączenia, numery lokalne i wspólne skrzynki odbiorcze, możesz zobaczyć, dlaczego wiele małych i średnich firm wybiera Aircall jako opcję wsparcia telefonicznego.