Zdjęcia
Dane klientów są generowane na wiele różnych sposobów, sztuczka polega na tym, aby móc je zbierać i dobrze z nich korzystać. BIME, autorstwa Zendesk, to rozwiązanie w chmurze, które jest w stanie zestawiać dane i, między innymi, tworzyć szczegółowe raporty.
Dzięki BIME właściciele firm i menedżerowie mogą generować znaczące dane w kontekście swoich organizacji, produktów i klientów oraz mogą analizować dane bez SQL.
Bardzo fajną rzeczą w BIME jest to, że kluczowe dane organizacyjne, produktowe i klientów mogą być analizowane bez SQL. Platforma oferuje ponad 65 złączy plug-and-play, które umożliwiają dostosowywanie wskaźników i wskaźników KPI oraz prezentowanie danych w interaktywnych pulpitach nawigacyjnych. Nie wspominając o tym, że jest to rozwiązanie przyjazne dla urządzeń mobilnych, dlatego pulpity nawigacyjne generowane przez platformę reagują na wszystkich urządzeniach i tabletach!Złącza plug-and-play Świetną funkcją BIME jest możliwość łączenia danych z innymi aplikacjami i usługami. BIME by Zendesk oferuje ponad 65 złączy, które umożliwiają użytkownikom łączenie danych z różnych aplikacji i usług. Po skonfigurowaniu BIME możesz rozpocząć łączenie danych z aplikacji biznesowych, takich jak Salesforce i Google Analytics, oraz platform społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Masz również dostęp do różnych plików płaskich i rozwiązań hurtowni danych, takich jak Redshift i BigQuery.
Wizualizacja danych Narzędzia do wizualizacji danych BIME oferują mnóstwo różnych sposobów prezentacji wyników. Dzięki BIME masz dostęp do efektownych wykresów, szczegółowych wykresów i interaktywnych pulpitów nawigacyjnych, które służą ożywieniu twoich danych. Do wyboru jest ponad 25 rodzajów wizualizacji, w połączeniu z ponad 65 złączami typu plug-and-play i konfigurowalnymi wskaźnikami, które są wskazywane i klikane, aby umożliwić zespołom tworzenie najbardziej szczegółowych wykresów bez konieczności wcześniejszego doświadczenia technicznego.
Praca drużynowa BIME oferuje funkcje współpracy mające na celu poprawę jakości obsługi klienta i usprawnienie operacji wewnętrznych. Platforma oferuje szereg funkcji udostępniania i współpracy, aby jak najlepiej wykorzystać dane. Pulpity nawigacyjne BIME można rozpowszechniać wśród różnych członków zespołu, zewnętrznych konsultantów i klientów. Pulpity nawigacyjne i wykresy z linkami mogą być udostępniane użytkownikom, które następnie mogą być osadzane na stronach internetowych i blogach. To z kolei przyczyni się do większego zaangażowania klientów, publikując wizualizacje publicznie w Internecie. Raporty e-mail i pulpity nawigacyjne można zaplanować tak, aby były dostarczane bezpośrednio do skrzynki odbiorczej, co jest świetnym sposobem na kontrolowanie danych przy minimalnym wysiłku. Alerty KPI można również skonfigurować w celu wyzwalania wiadomości e-mail i powiadomień w kanałach takich jak Flowdock i Slack.
Integracje Użytkownicy BIME mogą łączyć dane swoich klientów za pomocą ponad 65 gotowych konektorów, w tym Amazon Redshift, Facebook Ads, Google Analytics, Google Adwords, Google BigQuery, Intercom, LinkedIn, bazy danych MySQL, Salesforce i Zendesk.