DeskLock - Jak szybko aktywować i wyłączyć ikony komputera
Zdjęcia
DeskLock to doskonałe narzędzie do czyszczenia rejestru, które umożliwia wyczyszczenie wszystkich niechcianych plików z pulpitu systemu Windows. Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że frustrująca sytuacja na pulpicie zniknęła z pola widzenia bez wyraźnego powodu i nie była w stanie ich ponownie zlokalizować? Desklock rozwiązuje ten problem, trwale blokując ikony pulpitu, aby nie można było ich już przenosić, usuwać ani edytować. DeskLock jest wyposażony w łatwy w użyciu interfejs, dzięki czemu jest łatwy w użyciu.
Ten program umożliwia szybkie wyłączanie/włączanie wszystkich niepotrzebnych ikon na pulpicie. Przeprowadzenie skanowania i zlokalizowanie wszystkich skrótów ikon zajmuje kilka sekund, a następnie umożliwia indywidualne ich wyłączanie/włączanie. Funkcję można wyłączyć, klikając ikonę „Ustawienia” w Panelu sterowania; stamtąd możesz zmienić skrót klawiszowy, którego używasz do skrótu zakleszczenia lub ukryć/włączyć wszystkie ikony w menu. Jeśli zmieniasz ustawienia za pomocą Panelu sterowania, upewnij się, że klikasz przycisk „Zmień”, a nie klawisz skrótu, w przeciwnym razie zmiana nie zostanie zastosowana. Wyłączenie ikon powinno zacząć obowiązywać natychmiast.
Jeśli chcesz aktywować DeskLock, po prostu przejdź do Panelu sterowania i kliknij kartę „oggle”. Stamtąd możesz wybrać opcję „użyj ustawień ikon” i włączyć ikonę DeskLock w menu Start, na pasku zadań lub w Centrum akcji. Spowoduje to automatyczne aktywowanie DeskLock na komputerze przy każdym uruchomieniu lub wyłączeniu systemu Windows. Osobiście polecam korzystanie z DeskLock v2, ponieważ nowa wersja ma zaawansowany klawisz skrótu, który nie tylko włącza / wyłącza ikonę desklock, ale także pozwala łatwo zmienić wyświetlacz w tryb pełnoekranowy, aby nie utknąć na długo w jednej pozycji okresy czasu.