Zdjęcia
Helpshift to rozwiązanie internetowe, które pomaga organizacjom promować zaangażowanie dzięki zaawansowanym narzędziom zaprojektowanym w celu poprawy obsługi klienta mobilnego i uproszczenia operacji obsługi klienta. Jest to jedyna technologia obsługi klienta zaprojektowana specjalnie dla firm zorientowanych na urządzenia mobilne.
Helpshift to doskonały sposób na promowanie lojalności i zaangażowania, a także doskonały sposób na zrozumienie klientów poza bardziej tradycyjnym systemem biletowym. Usługa jest dostarczana za pośrednictwem zestawu SDK zintegrowanego z aplikacją mobilną. Helpshift obsługuje aplikacje opracowane dla systemów iOS, Android, HTML5, Unity, PhoneGap i Cocos2d-x.
Najczęstsze pytania z możliwością wyszukiwania Świetną funkcją Helpshift są przeszukiwane rodzime FAQ. Dzięki tej formie samopomocy użytkownicy aplikacji nie muszą już przewijać stron i stron tekstu, aby znaleźć odpowiedź na swój problem. Jako alternatywa dla standardowej pomocy / forum FAQ, Helpshift wykorzystuje pasek wyszukiwania, który wyświetla sugestie dla użytkowników, którzy piszą w czasie rzeczywistym.
Rodzime często zadawane pytania dotyczące usługi są zlokalizowane w 34 językach i obsługują bogate, żywe media, takie jak obrazy i wideo. Wykorzystując strony z często zadawanymi pytaniami w aplikacji jako niewidzialnego asystenta, umożliwia użytkownikom znalezienie własnych odpowiedzi na problemy bez opóźnień i długich czasów odpowiedzi. Rodzime często zadawane pytania Helpshift tworzą również pętlę informacji zwrotnych, która może pomóc w dopracowaniu treści na podstawie rzeczywistych nawyków wyszukiwania klientów.
Inteligentne widoki Inteligentne widoki Helpshift umożliwiają agentom segmentację problemów na podstawie kryteriów, takich jak tagi itp. Bilety mogą być przypisywane do agentów na podstawie tematu, języka lub pilności i mogą być organizowane w kolejności priorytetowych klientów.
Bilety przychodzące można edytować według priorytetu, języka lub statusu wydania za pomocą edytora Smart View. Widoki inteligentne można również tworzyć z wieloma opcjami za pomocą funkcji wielokrotnego wyboru. Można to również dostosować do pojedynczego inteligentnego widoku, aby dopasować się do określonych problemów, takich jak na przykład tylko iOS.
Automatyzacje Automatyzacje Helpshift to świetny sposób, aby utrzymać swój zespół na drodze. Odpowiedzi na zapytania można zautomatyzować, a agenci mogą konfigurować reguły przypisywania oparte na wstępnie zdefiniowanych konfiguracjach. Automatyzacja Helpshift to świetny sposób, aby dać zapracowanym zespołom sposób na szybkie sortowanie i przetwarzanie nadchodzących problemów bez potrzeby korzystania z dodatkowych zasobów.
Istnieją dwa główne rozwiązania automatyzacji: automatyzacja nowych wydań i automatyzacja automatycznego rozwiązywania problemów. Automatyzacja nowych wydań to wiadomości, które są automatycznie wysyłane do użytkowników aplikacji na podstawie dostarczonych metadanych. Ta metoda automatyzacji idealnie nadaje się dla zespołów, które zarządzają dużą liczbą biletów. Z drugiej strony automatyzacja automatycznego rozwiązywania problemów wysyła wiadomości do użytkowników, którzy nie zareagowali na problemy po pewnym czasie. Ta metoda automatyzacji ma pomóc organizacjom poprawić wskaźniki zadowolenia klientów.
Integracje Zestaw SDK Helpshift można szybko zainstalować za pomocą aplikacji Helpshift Integration Assistant lub można go zainstalować ręcznie, korzystając z firmowego przewodnika integracji.
cennik Helpshift korzysta z Freemium, modelu wyceny subskrypcji, z bezpłatną wersją próbną (karta kredytowa nie jest wymagana). Istnieje bezpłatny plan początkowy, który został zaprojektowany dla małych organizacji, podczas gdy na drugim końcu skali, plan Enterprise, zaprojektowany dla większych firm, stosuje niestandardowe ceny.
Plan początkowy kosztuje 0,00 USD miesięcznie. Za to otrzymujesz 10 000 MAU i 1 członka zespołu. Dodatkowe MAU są wyceniane na 2 USD / 1000 MAU. Dodatkowych członków zespołu wyceniono na 25 USD miesięcznie na członka. Abonament Pro kosztuje 150 USD miesięcznie. Za to dostajesz 100 000 MAU i 3 członków zespołu. Dodatkowy MAU kosztuje 2 USD / 1000 MAU, a dodatkowych członków zespołu - 65 USD za członka miesięcznie. Plan Enterprise korzysta z niestandardowych cen, z niestandardowymi cenami MAU i niestandardowymi członkami zespołu od 150 USD na członka miesięcznie.
Dolna linia Ogólnie rzecz biorąc, Helpshift ma wiele kluczowych funkcji, które pomagają zapewnić skalowalną obsługę klienta dla aplikacji internetowych i mobilnych, w tym rodzime najczęściej wyszukiwane często zadawane pytania, automatyzacje, wiadomości i czat w aplikacji, 5 gwiazdek, najczęściej zadawane pytania dotyczące multimediów, pulpity nawigacyjne agentów obsługi klienta i kampanie push wiadomości. Dzięki możliwości bezpośredniego komunikowania się użytkowników z przygotowanymi pracownikami pomocy technicznej za pośrednictwem funkcji czatu w aplikacji, Helpshift jest opłacalnym sposobem na budowanie lojalności dla Twojej firmy.