LogMeIn - wysokiej jakości obsługa klienta dla firm zajmujących się zdalnymi naprawami komputerów
Zdjęcia
LogMeIn Rescue to kompleksowa platforma zdalnego wsparcia, umożliwiająca technikowi dostęp do wielu komputerów z systemem Windows i Macintosh jako użytkownik klienta. Składa się z dwóch komponentów: Konsoli Technika (z której korzysta serwisant) oraz Interfejsu Zarządzania Mobilnego (MMI). Konsola technika łączy się z systemem Windows i steruje wszystkimi różnymi opcjami wsparcia, takimi jak wylogowanie, przełączenie komputera w tryb nocny itp. Pozwala również technikowi przeglądać ekran pulpitu komputera klienckiego z punktu widzenia klienta, co umożliwia mu wykonywanie zadań, takich jak zmiana ustawień systemu i uruchamianie niestandardowych programów. Interfejs zarządzania urządzeniami mobilnymi umożliwia technikowi zdalne sterowanie określonym komputerem lub grupą komputerów przez Internet.
LogMeIn Mobile Management Interface (MII) służy do logowania się do serwera Windows jako zdalny administrator i uzyskiwania dostępu do wszystkich folderów i plików systemu komputerowego. Aplet LogMeIn Rescue działa jako interfejs między technikiem a klientem. To graficzne narzędzie umożliwia technikowi zmianę ustawień, dodawanie/usuwanie sprzętu i portów, aktywowanie/dezaktywowanie urządzeń, zarządzanie programami startowymi i wykonywanie innych zadań związanych z rozwiązywaniem problemów. Interfejs zarządzania mobilnego LogMeIn może być używany jako przeglądarka internetowa do bezpośredniego sterowania oprogramowaniem LogMeIn lub do zdalnego sterowania przez modem, telefon lub inne połączenie sieciowe.
Producenci oprogramowania LogMeIn dostarczyli klientom wiele różnych wersji oprogramowania LogMeIn, dzięki czemu każdy poziom wiedzy jest dostępny dla kadry kierowniczej obsługi klienta. Dostosowali oprogramowanie LogMeIn do wymagań branżowych. Ważne jest, aby wszyscy technicy wiedzieli, jak korzystać z konsoli LogMeIn, ponieważ to odróżnia ich od innych dostępnych na rynku rozwiązań zdalnego wsparcia komputera. Niektóre z innych funkcji LogMeIn obejmują możliwość monitorowania komputerów klientów i zdalnego administrowania ich sprzętem i portami. Pomaga także technikom zdalnie wprowadzać zmiany w komputerach, co pomaga im w łatwym i szybkim rozwiązywaniu wszelkich problemów technicznych.