Zdjęcia
Mhelpdesk to solidne rozwiązanie serwisowe, które pozwala zespołom serwisowym pracować wydajniej, śledząc zamówienia z większą wydajnością i wystawiając faktury w locie, unikając przy tym zbędnych formalności.
Kluczowe funkcje Mhelpdesk obejmują intuicyjny ekran główny, który pomaga użytkownikom od razu zacząć. Istnieje również płynna integracja z Google Maps w celu monitorowania położenia geograficznego techników w terenie, a ekran śledzenia statusu informuje użytkowników w czasie rzeczywistym o zadaniach i ich postępach.
Śledzenie pracy Świetną funkcją mHelpdesk jest narzędzie do śledzenia zadań. Po przesłaniu i zatwierdzeniu zadania jest ono przekształcane w element pracy o numerze śledzenia. Dzięki tym informacjom administratorzy mogą przeglądać wszystkie statusy zadań dzięki aktualizacjom na żywo od agentów terenowych, gdy są w terenie za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
Otrzymywanie alertów danych w czasie rzeczywistym od techników zmniejsza koszty komunikacji, ponieważ technicy nie muszą już dzwonić do biura. Możliwość śledzenia zadań w ten sposób pomaga również w lepszym zarządzaniu czasem i planowaniu pracy.
Fakturowanie Funkcje rozliczeń i fakturowania firmy Mhelpdesk skracają czas rejestrowania i wystawiania faktur klientom. Użytkownicy mogą wstępnie wypełniać faktury danymi klienta, zanim technik dotrze do ich lokalizacji.
Faktury można również dostosować, tak aby zawierały logo firmy, co nadaje im bardziej profesjonalny wygląd. Klienci mogą uzupełniać brakujące informacje na fakturze bezpośrednio na urządzeniu mobilnym agenta. Mhelpdesk obsługuje również podpisy wirtualne oraz płatności natychmiastowe.
Integracje Mhelpdesk posiada interfejs API, którego można użyć do zintegrowania aplikacji z różnymi narzędziami programowymi używanymi przez firmę. Obsługiwane integracje obejmują Kalendarz Google, z którego administratorzy mogą korzystać w celu planowania zadań i zadań dla agentów terenowych. Obsługiwane są także Mapy Google, których można używać do geograficznej lokalizacji klientów i agentów. Mhelpdesk obsługuje również Quickbooks dla usług księgowych.
cennik mHelpDesk korzysta z modelu wyceny subskrypcji typu open source, który zaczyna się od 30,00 $ miesięcznie dla planu początkowego. Pozwala to użytkownikom zarządzać nieograniczoną liczbą klientów, 25 zleceń miesięcznie, 25 faktur miesięcznie, 1 administrator, z 30 USD dla każdego dodatkowego użytkownika. Dostępna jest 14-dniowa bezpłatna wersja próbna (nie jest wymagana karta kredytowa). Jeśli Twoja firma ma bardziej zaawansowane potrzeby, dostępny jest biznesplan, który kosztuje 149 USD miesięcznie i może pomieścić do 5 administratorów i pobierać opłaty za 20 USD za każdego nowego użytkownika . Wreszcie, plan Enterprise opiera się na konkretnych potrzebach i wymaganiach, a ceny są odpowiednio dostosowywane.
Dolna linia Mhelpdesk może unowocześnić sposób pracy zespołów serwisowych i interakcji z klientami. Osiąga się to dzięki lepszej obsłudze żądań klientów i zarządzaniu zadaniami. Pozwala firmom szybko przetwarzać i odpowiadać na żądania klientów. To z kolei zwiększa przychody i zapewnia solidną podstawę do dalszego rozwoju firmy. Mhelpdesk idealnie nadaje się dla małych i średnich firm, które oferują wszelkiego rodzaju usługi terenowe, takie jak usługi IT lub usługi sprzątania i sprzątania. Dzięki skróconym cyklom rozliczeniowym, większej wydajności i doskonałym narzędziom do zarządzania czasem, jest to świetne rozwiązanie dla freelancerów, którzy chcą dotrzymywać ściśle określonych terminów i harmonogramów.