Budowanie własnej gry 3D Wings
Zdjęcia
Wwise to projekt open source oparty na słynnym języku WINE (WIN-INE). Wwise to open-source'owy silnik po stronie klienta dla wieloosobowej gry online RPG o nazwie World of Warcraft (WoW). Chociaż jest to całkowicie darmowe oprogramowanie, znane jest z imponującej kompatybilności i szybkości. Projekt został opracowany przez kilku pasjonatów graczy z całego świata, którzy chcą stworzyć Wizzarda nowej generacji w postaci wysoce konfigurowalnej gry MMORPG. Dziś Wings jest najpopularniejszym silnikiem map strategicznych WoW.
W Wings 3D musisz opanować trzy główne koncepcje: automatyczne mapowanie, sieci mesh i edycja wielokątów. Możesz uzyskać pomoc w lepszym zrozumieniu tych pojęć, jeśli weźmiesz udział na naszym forum Wings 3D stworzonym przez użytkowników, do którego link znajduje się poniżej. Zaczniemy od koncepcji automatycznego mapowania, która jest prostym rdzeniem architektury Wings. Ta koncepcja pozwala definiować i ponownie wykorzystywać środowiska wizualne przy użyciu wielu shaderów siatki o wysokiej rozdzielczości.
Jeśli jesteś zainteresowany rozpoczęciem budowania własnego modelu Wings, zdecydowanie powinieneś zapoznać się z planem „Wings 3D Props”, „Wings 3D Models and Texture” oraz „Wings 3D Resources”. Plan „Wings 3D Props” jest przykładem wstępnie zaprojektowanego modelu z wstępnie umieszczonymi wszystkimi kośćmi, co pozwala na szybkie modelowanie modelu przy użyciu tylko predefiniowanych struktur szkieletowych. „Wings 3D Models and Textures” składa się z ponad 50 grafik modeli w wysokiej rozdzielczości, z których możesz wybierać i edytować według własnego uznania. Wreszcie, „Wings 3D Resources” zawiera ponad dziesięć przydatnych wskazówek dotyczących modelowania za pomocą siatek i korzystania z wbudowanych automatycznych mapowań.