Zdjęcia
Zarget to oprogramowanie do optymalizacji współczynnika konwersji, które ma testy A / B, w połączeniu z modułami Heatmaps i analizami lejkowymi. Usługa ma również dostępną chromowaną wtyczkę. Dzięki Zarget optymalizacja współczynnika konwersji została przeniesiona na nowy poziom.
Zarget uważa, że optymalizacja współczynnika konwersji jest procesem cyklicznym, który wymaga ciągłej uwagi. Dlatego zapewniają analizę lejka, mapy termiczne i moduły testowe A / B w jednym produkcie.
Analiza lejka Moduł analizy ścieżek w Zarget może pomóc w identyfikacji stron na ścieżce konwersji, które wykazują dużą rezygnację z odwiedzin. Jasne wskazanie wszelkich czerwonych flag na stronie internetowej.
Mapa ciepła Moduł Heatmap jest w stanie pomóc w wizualizacji zachowania odwiedzających witrynę, wyświetlając graficzne agregacje kliknięć.
Testowanie A / B Testowanie A / B umożliwia testowanie wielu odmian strony internetowej względem siebie w celu wybrania najskuteczniejszej odmiany o najwyższym współczynniku konwersji.
Integracje Zarget integruje się z Google Analytics, ale niestety nie ma dostępnego API.
cennik Zarget stosuje model wyceny subskrypcji freemium, a plany zaczynają się od 15,00 USD miesięcznie. Dostępny jest bezpłatny okres próbny (karta kredytowa nie jest wymagana). Po zarejestrowaniu Zarget automatycznie subskrybuje bezpłatną wersję próbną na 30 dni, ze wszystkimi oferowanymi funkcjami. Wszystkie ceny pakietów abonamentowych zależą od miesięcznych numerów odwiedzających. Zaczynają od 30 USD miesięcznie dla maksymalnie 10000 odwiedzających, w ramach abonamentu rocznego.
Dolna linia Zarget to solidny pakiet oprogramowania, który zmniejsza zależność od wielu narzędzi, aby zapewnić płynną i bezproblemową optymalizację w całej witrynie. Dzięki licznym narzędziom, takim jak samoobsługowy edytor wizualny, mapy ciepła na żywo dla elementów interaktywnych, testy A / B za pomocą wtyczki Google Chrome oraz śledzenie ruchu i konwersji, możesz zobaczyć, dlaczego wiele firm korzysta z Zarget do optymalizacji współczynników konwersji. Zarget jest odpowiedni dla firm każdej wielkości, w tym freelancerów, małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw.