Bezpłatna aplikacja zwiększająca produktywność na Androida
Zdjęcia
Aplikacja myJDW to aplikacja biznesowa i produktywność stworzona specjalnie dla pracowników Wetherspoon, firmy pubowej założonej przez Tima Martina, działającej głównie w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Aplikacja pozwala pracownikom firmy Wetherspoon być na bieżąco z ich harmonogramami pracy i różnymi istotnymi informacjami związanymi z ich pracą.
Wymaga to Twojego data urodzenia, numer pracownika i firmowy adres e-mail do rejestracji konta. Aplikację można pobrać bezpłatnie na urządzenie z Androidem. Podobne bezpłatne aplikacje zajmujące się bardziej płacami to JazzCash i Venmo.
Funkcje
Aplikacja myJDW umożliwia efektywne zarządzanie harmonogramem zadań oraz otrzymywanie najnowszych dokumentów i zasad firmy jako pracownik w Wetherspoon. Menedżerowie publikują harmonogramy zmian swoich zespołów i inne informacje istotne dla Twojej roli i lokalizacji, które możesz przeglądać w czasie rzeczywistym. Alert w aplikacji powiadomi Cię o wszelkich zmianach w zaplanowanych zmianach i będziesz mógł wyświetlić informacje o płatnych godzinach pracy i czasie wolnym.
Wethercentre , trafnie nazwana siedziba firmy Wetherspoon, może bezpośrednio wysyłać Ci pilne lub istotne ogłoszenia mające wpływ na Twoją rolę i lokalizację. Linki dostępu do różnych kluczowych systemów są kompilowane w aplikacji i ułatwiają dostęp do innych systemów.
Możesz także użyć aplikacji, aby znaleźć informacje lub skorzystać z dedykowanej pomocy oraz sekcję wsparcia, aby znaleźć odpowiedzi i wskazówki. Funkcjonalność odcinka wypłaty jest nieco problematyczna, ponieważ nie można go wyświetlić. Wszelkie aktualizacje aplikacji wymagają również ponownej instalacji aplikacji na urządzeniach z Androidem w celu aktywacji aktualizacji.
Zarządzaj produktywnością
Platforma myJDW sprawia, że proces tworzenia grafików lub harmonogramów zmian jest łatwy, a udostępnianie zespołowi jest natychmiastowe. Zarówno menedżerowie, jak i pracownicy mogą przeglądać ważne ogłoszenia, dokumenty i informacje związane z ich rolą, aby być na bieżąco. Centrala może bardzo wygodnie wysyłać informacje do wszystkich pracowników bez względu na ich położenie geograficzne.
Jak kierownik w mojej kieszeni
Aplikacja myJDW zapewnia pracownikowi łatwy dostęp do harmonogramu zmian i wszelkich innych informacji potrzebnych do pełnienia funkcji i lokalizacji. Jesteś natychmiast powiadamiany o zmianach, co ułatwia zarządzanie czasem. Menedżerowie mogą również natychmiast udostępniać swoje harmonogramy zmian całemu zespołowi.