Red Bull TV w Twoim telefonie — jak to działa?
Zdjęcia
Red Bull TV to jedna z wielu marek zaawansowanej technologicznie telewizji internetowej, która zapewnia najwyższą jakość oglądania Red Bull TV online. Firma znana jest przede wszystkim z śmiałych wyczynów kaskaderskich i niesamowitej rozrywki sportowej, a Red Bull TV to cyfrowa seria poświęcona śmiałym wyczynom najodważniejszych sportowców na świecie oraz Red Bull Radio, które zawiera wywiady ze sportowcami i daje fanom dostęp do sceny akcji. Inne godne uwagi produkty marki to mobilny system operacyjny Android i okulary przeciwsłoneczne Red Bull Pro Cycling.
Przetwarzanie mobilne przejmuje mobilną rozrywkę, a coraz więcej osób posiada smartfony, które zapewniają im dostęp do treści, w tym wyścigów na żywo i zarejestrowanych na najlepszych torach rowerowych na świecie. Red Bull TV opracował interaktywną aplikację, która umożliwia użytkownikom dostęp do Red Bull TV na ich smartfonach. Technologia Android i wizja komputerowa przeniosą Red Bull TV do Twojego salonu z dowolnego miejsca. Google nawiązał współpracę z Red Bull TV, aby zapewnić dostęp do wideo w ultrawysokiej rozdzielczości do swojej usługi mobilnej na żądanie, umożliwiając abonentom Red Bull TV oglądanie swoich ulubionych kanałów Red Bull TV, gdziekolwiek się znajdują. Android, jedna z wiodących platform na smartfony, jest stale aktualizowana o nowe funkcje i aplikacje multimedialne, które umożliwiają subskrybentom Red Bull TV dostęp do treści i oglądanie wydarzeń na żywo, kiedy tylko jest to dla nich wygodne.
Współpraca Red Bulla z Samsungiem i dystrybucja Red Bull TV na różne urządzenia mobilne to kolejny przykład tego, jak marka wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, aby wprowadzić swój produkt na nowe terytoria. Podkreśla również rosnącą rolę, jaką technologia odgrywa w pomaganiu ludziom w łączeniu się z treścią i interakcji ze sobą. Aplikacja Red Bull na Androida to nie tylko świetny sposób na śledzenie postępów swojej ulubionej drużyny, ale także pozwala być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami. Dzięki ciągłym aktualizacjom interfejsu użytkownika i możliwości dostępu do treści Red Bulla z niemal dowolnego miejsca, nie wiadomo, jakie nowe innowacje wprowadzi firma w najbliższej przyszłości.