Co się dzieje z moją iskrą?
Zdjęcia
Wygląda na to, że system Windows Mobile zapisuje swój ostatni tajny stan dla kodu odblokowującego. Niedawno wsiadłem do smartfona z systemem Windows Mobile (Vodafone) i otworzyłem na nim aplikację Facebook. Kiedy spojrzałem na ekran główny, zdziwiłem się, gdy zobaczyłem tekst „Zapomniałem hasła”. Wygląda na to, że Spark nie tylko zapisuje hasło, ale także je przywraca, aby upewnić się, że użytkownik jest nadal zalogowany na telefonie i dlatego nadal może z niego korzystać. A może po prostu zmienia status „ON Phone” na inny, gdy otrzymuje specjalny „sygnał” z jakiegoś miejsca, którego nie może uzyskać w stanie zablokowanym.
Zdarzyło się to po wyłączeniu Sparka i nie mogłem się domyślić, dlaczego — mój Spark nie miał domyślnie włączonej tej funkcji. W każdym razie ponownie włączyłem Spark i poszedłem do kilku grup (zebranych przez Spark); mój Spark mnie nie rozpoznał, więc po prostu zacząłem pisać losowe litery i cyfry. W końcu, po około 10 minutach niczego, pomyślałem, że może potrzebuję zrestartować telefon i sprawdzić jeszcze raz... tam też nie ma szczęścia. Wtedy zdałem sobie sprawę, że problem dotyczył oprogramowania klienckiego IM na Spark. Ponieważ jestem przyzwyczajony do łączenia się z moim Sparkiem przez WAP, nigdy nie napotkałem żadnych problemów, ale okazuje się, że moje oprogramowanie klienta IM jest zepsute na tej platformie, zmuszając Spark do korzystania ze zwykłego klienta IM do łączenia się ze mną (co robi ).
Na szczęście spark ma w ustawieniach opcję dezinstalacji i właśnie jej użyłem do ponownego jej odinstalowania. Kiedy to zostało zrobione, moje doświadczenie z komunikatorami internetowymi powróciło. Tak więc, jeśli chcesz ponownie wypróbować oprogramowanie IM na swoim Sparku i sprawdzić, czy to naprawi; przejdź do ustawień „Telefon”, kliknij „Paliwo” i włącz „Odblokuj ekran”. Umożliwi to korzystanie ze swojego Sparka bez konieczności podłączania go do komputera - świetnie, jeśli jesteś poza domem! Szczerze mówiąc, moje doświadczenia ze Sparkiem były słabe pierwszego dnia; Teraz czuję się o wiele wygodniej łączyć się z moimi komunikatorami internetowymi za pośrednictwem mojego iPhone'a, więc mam nadzieję, że te problemy znikną w kolejnych dniach.