Cyfryzuj i udostępniaj dokumenty biurowe za pomocą PaperPort.
Zdjęcia
PaperPort to aplikacja do organizowania i udostępniania dokumentów oraz pomagająca w cyfrowym przetwarzaniu dokumentów papierowych. Oferuje wizualne podejście do organizacji dokumentów, z dużymi i łatwo rozpoznawalnymi miniaturami wyświetlanymi w głównym oknie. Podobnie jak na prawdziwym biurku, możesz układać dokumenty wirtualnie w tej przestrzeni. Program posiada interfejs w stylu wstążki Microsoft Office, który zapewnia różne sposoby organizacji i przeglądania dokumentów.
Jedną z wyróżniających cech PaperPort jest możliwość przeglądania dokumentów bez konieczności ich otwierania. Wybierając dokument, na miniaturze pojawi się mały trójkąt składany, umożliwiający szybkie przeglądanie dokumentu. Dodatkowo, PaperPort może konwertować zeskanowane dokumenty na czytelne i w pełni przeszukiwalne pliki PDF, ułatwiając eliminację bałaganu związanego z papierem w biurze.
Mocne strony PaperPort to imponujące możliwości skanowania i organizacji dokumentów, a mimo dostępności innych podobnych programów, niewiele z nich jest tak przyjaznych dla użytkownika. Chociaż program na początku może wydawać się przytłaczający ze względu na liczne funkcje i przyciski, znajomy interfejs w stylu wstążki Office ułatwia nawigację użytkownikom.
Jeśli szukasz kompleksowego rozwiązania do cyfrowego przetwarzania, organizowania, skanowania i indeksowania dokumentów, PaperPort to doskonały wybór.