Zdjęcia
Help Desk Spiceworks to doskonałe narzędzie, które jest częścią aplikacji Spiceworks Desktop. Aby rozpocząć, wystarczy zainstalować aplikację komputerową Spiceworks Help Desk na dedykowanym komputerze i przeprowadzić konfigurację, a następnie poprosić użytkowników o przesłanie zgłoszeń.
Bilety są następnie przetwarzane w aplikacji. Spiceworks obsługuje wysyłanie powiadomień e-mailem itp. Dodatkowo możesz uruchamiać raporty związane z biletami w aplikacji.
Zgłoszenie biletu:
- Za pomocą interfejsu pomocy technicznej od administratora.
- Przez portal użytkownika od użytkownika końcowego.
- Za pośrednictwem wiadomości e-mail od użytkownika końcowego.
Zaraz po utworzeniu biletów możesz uzyskać do nich dostęp w pomocy technicznej. Aby zadanie było łatwiejsze, bilety można filtrować według wybranych kryteriów. Jest to pomocne w przypadkach, gdy trzeba zobaczyć bilety przypisane do niektórych techników.
Dział pomocy Spiceworks pozwala informować użytkowników o zgłoszonych biletach. Zidentyfikuj typowe problemy, które pojawiają się regularnie. W przyszłości możesz udokumentować swoją pracę i przydzielić bilety różnym technikom.
Uwaga: aby korzystać z pomocy technicznej Spiceworks, musisz się zalogować lub zarejestrować w Spiceworks.