Zdjęcia
amoCRM nie jest prostą, tradycyjną usługą zarządzania relacjami z klientami. To znacznie więcej. amoCRM to platforma zarządzania sprzedażą, która może zarówno eliminować utracone kontakty, jak i zwiększać konwersje sprzedażowe. Zapewnia intuicyjne, oparte na chmurze rozwiązanie, które jest dostępne w dowolnym miejscu, które ma połączenie z Internetem. Za pomocą amoCRM możesz zarządzać lejkiem sprzedaży i zespołem sprzedażowym, a także uzyskać lepszy wgląd w wzorce sprzedaży w organizacji za pomocą dostosowywanych analiz i raportów.
Narzędzia B2B i narzędzia do zarządzania sprzedażą amoCRM pomogą przekształcić potencjalnych klientów i przekształcić ich w wartościowych klientów. amoCRM organizuje twoje kontakty, ale może też zrobić o wiele więcej. Może filtrować potencjalnych klientów i zadania, które należy wykonać, a także zapewnia inne przydatne, konfigurowalne opcje.
mobilny Dzięki dostępowi mobilnemu możesz aktualizować swoje kontakty, monitorować transakcje, planować zadania i więcej. Przydatnie, aplikacja amoCRM ma tryb offline, który pozwala nagrywać notatki, nawet gdy nie ma połączenia z Internetem. Po ponownym połączeniu online aplikacja zsynchronizuje się z chmurą.
Integracje amoCRM dobrze integruje się z następującymi aplikacjami i usługami: Wordpress, Xero, ActiveCampaign, MailChimp, LiveChat, Zendesk, Formstack, JumpBox dla systemu telefonicznego Asterisk, Dropbox, Joomla, Twilio, Wufoo, Olark, Unbounce, Google Analytics, Facebook, Snapengage, Mandrill, Microsoft Outlook, Kalendarz Google, Slack, Gmail, Kontakty Google i Zapier. amoCRM ma również dostępny interfejs API.
cennik amoCRM korzysta z modelu wyceny subskrypcji, z abonamentami w wysokości 15,00 USD za użytkownika miesięcznie. Dostępny jest bezpłatny okres próbny (karta kredytowa nie jest wymagana). Nie ma żadnych dodatkowych podatków ani dopłat i możesz je anulować w dowolnym momencie.
Dolna linia
Ogólnie rzecz biorąc, amoCRM to solidna platforma dla małych i średnich firm do pełnego zarządzania relacjami z klientami. Hostowana platforma CRM oparta na chmurze jest bardzo intuicyjna i łatwa w użyciu. Idealnie nadaje się dla jednoosobowych przedsiębiorców i małych firm, chociaż ramy są wystarczająco silne, aby wspierać większe organizacje. Posiada mnóstwo narzędzi wspomagających zarządzanie sprzedażą firmy, w tym raportowanie i analizę potoków sprzedaży. Jest również w pełni skalowalny, aby zaspokoić przyszłe potrzeby wzrostu, bez potrzeby zmiany platform lub przekwalifikowania personelu.