Zdjęcia
Oprogramowanie Live Chat programu HelpOnClick to potężne rozwiązanie dla małych i średnich firm, które pozwala zwiększyć konwersję, poprawić obsługę klienta i obniżyć koszty usługi. Dzięki połączeniu wielu konfigurowalnych funkcji, możliwości łączenia się z wielu platform i umiarkowanej strukturze cen, wszystko to sprawia, że HelpOnClick jest doskonałym rozwiązaniem.
Monitorowanie na żywo HelpOnClick zapewnia w czasie rzeczywistym informacje o odwiedzających witrynę. To z kolei pomaga zidentyfikować potrzeby klienta. Dane pozwalają operatorowi czatu zobaczyć stronę odsyłającą, ścieżkę, użyte słowa kluczowe i ich bieżącą stronę przed rozpoczęciem czatu. Są świetnym sposobem na pozycjonowanie produktu lub usługi, które przyniosłyby korzyści odwiedzającym, obserwując ich działania.
Internet, komputery stacjonarne i urządzenia mobilne Oprócz aplikacji komputerowych i mobilnych dla systemów Windows, Mac OSX, iOS i Android, oprogramowanie czatu na żywo HelpOnClick ma bogaty w funkcje interfejs sieciowy, który zapewnia, że wszystkie Twoje bazy są objęte gwarancją, więc bez względu na to, z jakiego urządzenia łączy się klient, lub gdzie się znajdują, zawsze mogą się z Tobą połączyć, nawet jeśli nie ma ich w biurze.
Integracje Wielką funkcją oprogramowania HelpOnClick jest płynna integracja z wieloma popularnymi aplikacjami Helpdesk, CMS, e-commerce i CRM, takimi jak Salesforce, Magento, WordPress i Zendesk. Ponadto HelpOnClick udostępnia aplikację do czatu na żywo na Facebooku. Pozwala to zarówno istniejącym, jak i potencjalnie nowym klientom łączyć się z Tobą bezpośrednio na Twojej stronie na Facebooku. Możesz także dodać inne przyciski mediów społecznościowych do okna czatu, na Twitterze, Google+ i Facebooku. To doskonały sposób na zwiększenie widoczności i zwiększenie liczby obserwujących.
Wraz z innymi narzędziami do raportowania HelpOnClick automatycznie wykrywa i integruje się z Google Analytics na stronie internetowej Twojej firmy. Zapewnia to dane dotyczące różnej liczby kliknięć widżetu czatu, liczby czatów według operatora, nieudanych zaproszeń itp.
cennik HelpOnClick korzysta z modelu wyceny subskrypcji, a plany zaczynają się od 7,20 USD miesięcznie. Do wyboru są miesięczne i kwartalne cykle rozliczeniowe, dostępna jest także bezpłatna 14-dniowa wersja próbna, bez karty kredytowej. Istnieje wiele różnych planów cenowych do wyboru dla firm każdej wielkości.
Dolna linia
HelpOnClick to solidne, wysokiej jakości rozwiązanie do obsługi klienta. Oprócz łatwego w obsłudze, intuicyjnego interfejsu na platformach internetowych, stacjonarnych i mobilnych, ma także dobrą integrację z różnymi systemami e-commerce, helpdeskami, CRM i CMS. HelpOnClick ma zaawansowane narzędzia do raportowania statystycznego oraz szereg przyjaznych dla użytkownika narzędzi i opcji, które pozwalają małym i średnim firmom komunikować się z klientami oraz skutecznie promować ich produkty i usługi.