Zdjęcia
Ponieważ uwaga kupujących nadal odchodzi od tradycyjnej reklamy i skłania się w kierunku wzajemnych wpływów, możliwość mobilizacji zwolenników powinna być głównym celem każdego planu marketingowego każdej firmy. Influitive AdvocateHub jest w stanie pomóc sprzedawcom B2B zdobyć entuzjazm klientów, a następnie wykorzystać je do zwiększenia wysiłków marketingowych i sprzedażowych.
Dzięki Influitive AdvocateHub możesz zbudować społeczność rzeczników i zaprosić do niej klientów, aby sprostać wyzwaniom, takim jak skierowania, połączenia referencyjne lub recenzje produktów. Po ukończeniu wyzwań obrońcy zdobywają punkty, odznaki i poziomy, które można wykorzystać do uzyskania różnych przywilejów.
Kluczowe cechy Kluczowe funkcje Influitive AdvocateHub obejmują: automatyzację sprzedaży, zarządzanie poleceniami, integrację z siecią społecznościową, integrację z CRM, edytor wyzwań, punkty, odznaki i poziomy, grywalizację i tabele wyników, wiadomości i opinie, katalog nagród, zautomatyzowane realizowanie nagród, zarządzanie dodatkami, Segmentacja, wielokanałowość, niestandardowe budowanie marki, eksport danych, otwarty interfejs API oraz obecność na urządzeniach mobilnych i w sieci.
Integracje Influitive AdvocateHub integruje się z następującymi aplikacjami i usługami: Facebook, Gainsight, Gooddata, Hootsuite, HubSpot, LinkedIn, Oracle Eloqua, Marketo, Twitter i Salesforce Sales Cloud. Obsługuje urządzenia z Androidem i iPhone'em, a także interfejs API dostępny do użytku.
cennik Influitive AdvocateHub korzysta z modelu wyceny subskrypcji, a plany zaczynają się od 2000,00 USD miesięcznie. Wszystkie plany są specjalnie dostosowane do potrzeb i wymagań Twojej firmy. W sprawie konkretnych cen prosimy o bezpośredni kontakt z Influitive AdvocateHub.
Dolna linia Influitive AdvocateHub to potężna platforma B2B, która pozwala Twojej firmie łatwo odkryć i zmobilizować swoich adwokatów. To z kolei pomaga kierować poleceniami, referencjami, szumem marketingowym i opiniami na temat produktów, co prowadzi do większej satysfakcji klientów i skrócenia cykli sprzedaży. Korzystając z systemu takiego jak Influitive AdvocateHub, Twoja firma może ściślej współpracować z klientami i budować silniejszą rozpoznawalność marki i reputację. Typowi użytkownicy Influitive AdvocateHub to duże przedsiębiorstwa, średnie przedsiębiorstwa i organizacje non-profit.