Zdjęcia
Neo Billing to kompletne narzędzie do zarządzania Twoją firmą w chmurze. Możesz hostować tę aplikację na własnym serwerze i mieć pełną kontrolę niestandardową.
Pakiet Neo Billing oferuje fakturowanie, wyceny, zamówienia zakupu, zarządzanie zapasami, zarządzanie klientami, zarządzanie dostawcami, konta, dane i raporty, API REST, CORN JOBS oraz zaawansowane statystyki pracowników z raportami.
Faktury pojedyncze i cykliczne Stwórz ładnie wyglądającą zdalnie dostępną jednorazową fakturę. które można wysłać pocztą e-mail lub SMS.
Płatności faktur online Możesz wysłać swoim klientom unikalny link do faktury, który może być wykorzystany do bezpośredniej płatności online. Ponadto możesz ustawić jedną lub więcej bramek płatności.
Cytaty Cytuj swoich klientów za pomocą kilku kliknięć. Uzyskaj zgodę od ich strony i możesz przekonwertować je na faktury.
Zamówienia zakupu Zamówienia zakupu pomagają śledzić przychodzące zapasy. Możesz połączyć je z kontami firmowymi i zarządzać swoimi transakcjami debetowymi.
Zarządzanie zapasami Aplikację można skonfigurować w celu łączenia zapasów z wielu magazynów. Posiada również śledzenie zapasów w czasie rzeczywistym.
Zarządzanie klientami Każdy klient będzie miał dedykowane konto użytkownika, na którym będzie mógł zobaczyć swoje płatności i faktury. Ponadto może tworzyć zgłoszenia do pomocy technicznej.
Konta Zarządzaj kontami sprzedaży i zakupów firmy za pomocą aktualizacji salda na żywo i wyciągów z kont.
Dane i raporty Uzyskaj raporty dotyczące firmy, klientów, dostawców i pracowników. Można je eksportować w formacie CSV i PDF
Neo Billing jest również wyposażony w gotowy do użycia interfejs API. To sprawia, że system jest niezwykle elastyczny. Możesz połączyć aplikację z istniejącym systemem lub tworzyć na nim własne aplikacje. CORN JOBS może zautomatyzować zachowanie aplikacji i jest przydatny do generowania nocnych raportów biznesowych oraz przypomnień o płatnościach dla klientów itp.