Zdjęcia
PaySimple to solidne narzędzie do zarządzania, które jest w stanie zintegrować wiele procesów na jednej platformie. Pozwala akceptować płatności online lub offline, wysyłać zautomatyzowane faktury za powtarzające się faktury, przechwytywać podpisy dotykowe, wysyłać elektroniczne potwierdzenia, rezerwować spotkania online, wysyłać spersonalizowane „dziękuję” lub otrzymywać e-maile, generować niestandardowe raporty, tworzyć hostowane formularze płatności internetowych, przechowywać dane konta dla powtarzających się transakcji, import / eksport danych oraz automatyzacja działań następczych w przypadku opóźnionych płatności.
PaySimple zapewnia elastyczność akceptowania różnych metod płatności, w tym kart kredytowych i debetowych, ACH lub eCheck, przez telefon przez bezpieczny wirtualny terminal, online lub za pomocą mobilnego czytnika kart.
PaySimple ma intuicyjny, łatwy w obsłudze interfejs, który sprawia, że korzystanie z niego jest przyjemne, a ponieważ jest zoptymalizowany dla urządzeń mobilnych, sprawia, że planowanie spotkań i przetwarzanie płatności są wygodniejsze dla klientów, ponieważ mogą rezerwować terminy i wysyłać płatności za pomocą smartfona lub tabletki. To z kolei eliminuje potrzebę wysyłania faktur papierowych. PaySimple integruje się również z BookSimple, oprogramowaniem do planowania online, które umożliwia klientom rezerwowanie spotkań za pośrednictwem witryny internetowej.
Płatności mobilne Świetną funkcją PaySimple jest możliwość zarządzania płatnościami mobilnymi. Dzięki aplikacji i przesuwając kartę mobilną PaySimple pozwala zamienić tablet lub smartfon w terminal płatniczy, który jest tak samo mobilny jak Ty. Aby przetwarzać transakcje, nie trzeba już ustawiać się za kasą. Płatności mobilne z PaySimple obsługują również automatyczne potwierdzenia elektroniczne i przechwytywanie podpisu dotykowego. Swiper mobilnej karty PaySimple jest w stanie przetwarzać wszystkie główne karty kredytowe i debetowe.
Płatności cykliczne PaySimple nie tylko przetwarza rozliczenia oparte na pojedynczej transakcji, ale może również przetwarzać rachunki cykliczne. To świetny sposób na ustanowienie stabilnego strumienia przychodów. Przepływy pracy z automatyczną płatnością można ustanowić, konfigurując interwały rozliczeniowe itp. Częstotliwości rozliczeniowe można ustawić od dziennego do tygodniowego, określonego dnia miesiąca, kwartalnego lub rocznego. PaySimple również bezpiecznie zapisuje informacje rozliczeniowe klientów, aby zatrzymać powtarzające się żądania danych finansowych. Aplikacja może także automatycznie obsługiwać przypomnienia o płatnościach, powiadomienia o otrzymaniu i powiadomienia o nieudanych transakcjach. E-maile z fakturami można skonfigurować tak, aby zawierały przycisk „Zapłać fakturę teraz”, który zapewnia klientom opcję płatności online lub pobrania faktury w formacie PDF.
Akceptacja ACH i eCheck PaySimple obsługuje nie tylko karty debetowe i kredytowe, ale także akceptuje ACH i eCheck. PaySimple pozwala przetwarzać płatności kartami kredytowymi i debetowymi, a każda płatność jest wpłacana bezpośrednio na twoje konto. Wszelkie powiadomienia i spersonalizowane potwierdzenia są wysyłane do klientów automatycznie. W odniesieniu do przetwarzania eCheck PaySimple pobiera zryczałtowaną stawkę 0,55 USD za kwoty transakcji przekraczające 20 USD. W przypadku większych transakcji stanowi to tańszą opcję niż naliczanie procentu za transakcję. ACH pozwala również na bezpośrednie pobieranie z konta bankowego w celu szybszych płatności.
Integracje PaySimple bardzo dobrze integruje się z QuickBooks Online i zapewnia API dla programistów, które pozwala łączyć istniejące systemy.
cennik PaySimple korzysta z modelu wyceny subskrypcji z dwoma dostępnymi planami subskrypcji: Pro i Enterprise. Abonament Pro kosztuje 39,95 USD miesięcznie, a abonament Enterprise kosztuje 99,95 USD miesięcznie. Oba plany bezproblemowo integrują się z BookSimple i są w stanie pomieścić nieograniczoną liczbę użytkowników, markowe formularze płatności online, klientów, faktury, przypomnienia o płatnościach i spotkaniach oraz cykliczne harmonogramy płatności.
Dolna linia PaySimple to solidne rozwiązanie dla firm opartych na usługach. Może zarządzać i ujednolicać automatyzację rozliczeń, przetwarzanie płatności i zarządzanie klientami w ramach jednej platformy w chmurze. Wszystkie rekordy klientów i płatności są przechowywane w centralnej lokalizacji, do której można uzyskać dostęp w dowolnym miejscu i czasie, z dowolnego obsługiwanego urządzenia. PaySimple może zaoszczędzić Twój czas pracy w procedurach back office, automatyzując procesy takie jak cykliczne fakturowanie, powiadomienia o otrzymaniu, organizacja rekordów i przypomnienia o płatnościach. Dzięki rozsądnemu planowi cenowemu, integracji dźwiękowej i przetwarzaniu eCheck, a także aplikacjom iOS i Android do przyjmowania płatności, zarządzania klientami i raportowania, PaySimple jest doskonałym rozwiązaniem płatniczym dla małych i średnich firm z różnych branż.