Zdjęcia
SALESmanago to niezależne narzędzie Marketing Automation oparte na chmurze, z którego może korzystać każda branża. Aplikacja jest przyjazna dla systemu iOS, można uzyskać do niej dostęp na dowolnym podłączonym urządzeniu mobilnym i ma zastosowanie zarówno do firm B2B, jak i B2C.
SALESmanago Marketing Automation zapewnia użytkownikom dostęp do niezliczonych narzędzi marketingowych, w tym możliwość personalizacji banerów i treści na ich stronie w celu zwiększenia zaangażowania. Usługa korzysta z reguł automatyzacji, aby pomóc firmom automatycznie reagować na zachowania klientów, a następnie przeprowadzać w pełni zautomatyzowane kampanie.
SALESmanago Marketing Automation jest w stanie przetwarzać dane na różne sposoby, odpowiadając na wszystko, od wizyty na stronie internetowej, aż do perspektywy, która osiąga określony wynik w procesie sprzedaży i jak dostosować zasięg. Działa poprzez śledzenie określonych zdarzeń, zarządzanie różnymi warunkami, a następnie określanie listy działań. Usługa obejmuje zaawansowane funkcje, takie jak wiadomości tekstowe i wiadomości VMS, funkcje włączania i wyłączania, autorespondery i dwukierunkowe połączenia za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
Dynamiczny e-mail Jedną z najlepszych cech SALESmanago Marketing Automation jest możliwość wysyłania dynamicznych wiadomości e-mail jeden do jednego. System jest w stanie generować indywidualne komunikaty dla określonych odbiorców na podstawie ich aktualnych profili behawioralnych i transakcyjnych. Dostosowane e-maile mogą zawierać informacje o produktach lub usługach, które są idealnie dopasowane do bieżących potrzeb odbiorców. Cała komunikacja jest wysyłana w optymalnym czasie, ze specjalnie ukierunkowanymi ofertami, które okazują się bardziej skuteczne niż masowe kampanie e-mailowe, ponieważ mają tendencję do inicjowania wyższych współczynników otwarcia i kliknięć.
Marketing predykcyjny Dzięki SALESmanago Marketing Automation możesz skonsolidować dane transakcyjne i behawioralne, a następnie skutecznie je przeanalizować. Analizując ich bieżące zakupy i treści oglądane przez klientów, masz narzędzia do łatwego rejestrowania ich cykli zakupowych, a tym samym do przewidywania przyszłych potrzeb. Dzięki automatyzacji platforma wyśle dostosowane oferty do określonych klientów we właściwym czasie.
cennik SALESmanago Marketing Automation stosuje model wyceny subskrypcji z licencją jednorazową. Dostępna jest bezpłatna wersja próbna, bez karty kredytowej. Plany zaczynają się od 199 EUR miesięcznie za 1 000 kontaktów, do 8 000 EUR miesięcznie za 2 000 000 kontaktów. Wybrany plan będzie zależeć od liczby adresów e-mail znajdujących się w bazie danych klienta na koncie SALESmanago.
Dolna linia Ogólnie rzecz biorąc, SALESmanago Marketing Automation zapewnia kompletny zestaw rozwiązań dla marketerów. Dzięki takim narzędziom, jak identyfikacja i śledzenie odwiedzających witrynę, a także możliwość wysyłania dynamicznych wiadomości e-mail ze spersonalizowanymi ofertami produktów, w połączeniu z dynamiczną zawartością witryny i personalizacją w sieciach reklamowych i kanałach sprzedaży bezpośredniej, nic dziwnego, że wielu z nich rozważa SALESmanago Marketing Automation być solidną platformą do prowadzenia biznesu i są jedną z najszybciej rozwijających się usług hostowanych w chmurze, zapewniającą obecnie automatyzację marketingu biznesowego.