Zdjęcia
Oprogramowanie Vision Helpdesk to wielokanałowe rozwiązanie pomocy technicznej, które wykorzystuje bilety cyfrowe w celu scentralizowania rozmów z klientami pochodzących z różnych źródeł; e-mail, portale internetowe, kanały mediów społecznościowych, telefon i czaty na żywo.
Vision Helpdesk zapewnia solidne internetowe rozwiązanie do zarządzania biurkiem, ponieważ obejmuje trzy główne produkty; wielokanałowe centra pomocy, satelitarne centra pomocy i stanowiska usług IT (ITIL / ITSM). Wielokanałowe działy pomocy technicznej i satelitarne działy pomocy technicznej pomagają firmom utrzymać porządek.
Biuro obsługi IT Vision Helpdesk oferuje wiele zaawansowanych funkcji, w tym CMDB, zarządzanie zasobami, zarządzanie incydentami, zarządzanie problemami, zarządzanie wiedzą, zarządzanie zmianami oraz aplikacje do zarządzania wydaniami.
Oprogramowanie Vision Helpdesk zawiera wiele standardowych funkcji, takich jak zarządzanie biletami, bazy wiedzy, umowy SLA, automatyzacja działu pomocy technicznej i portale dla klientów. Zawiera także bardziej unikalne funkcje, takie jak fakturowanie biletów, narzędzie do współpracy personelu (Blabby) oraz narzędzia do zarządzania zadaniami.
Portale klienckie Vision Helpdesk oferuje użytkownikom dostosowywane portale klienckie, które będą pasować do istniejącej marki firmy. Dzięki Vision Helpdesk można dostosować wszystkie aspekty, w tym logo, szablon i pliki CSS. Wielopoziomowe, oparte na kategoriach bazy wiedzy można również zaprojektować osobiście.
Współpraca personelu Wszyscy pracownicy działu pomocy technicznej muszą mieć możliwość współpracy przy biletach i wszelkich pojawiających się problemach. Narzędzie współpracy Vision Helpdesk nazywa się Blabby. Blabby pozwala współpracownikom na rozmowy prywatne i grupowe, a zespoły mogą używać Blabby do współpracy w różnych sprawach, w tym w udostępnianiu plików i dokumentów oraz rozwiązywaniu problemów z biletami.
Blabby ma również kilka całkiem fajnych zaawansowanych funkcji, takich jak możliwość dodawania #hashtagów do postów, w oparciu o popularne trendy, i konfigurowalne powiadomienia można skonfigurować, aby wszyscy byli na tej samej stronie. Gdy zespoły muszą dzielić się wiedzą z innymi pracownikami, mogą to zrobić za pośrednictwem bezpiecznego portalu komunikacyjnego.
Integracje Vision Helpdesk można zintegrować z wieloma organizacjami zewnętrznymi, w tym gigantami mediów społecznościowych Facebook i Twitter, z czatem na żywo, VoIP i usługami e-mail do zarządzania wielokanałowymi biletami. Obsługiwane są również inne kanały mediów społecznościowych, takie jak LinkedIn i Google+. W przypadku CMS Vision Helpdesk dobrze współpracuje z Joomla, Wordpress i Drupal. Usługi VoIP są objęte usługą Twilio, podczas gdy usługi czatu na żywo są obsługiwane przez Userlike, Com100, Livezilla i Livechat Inc. W przypadku sesji zdalnych Vision Helpdesk obsługuje Teamviewer, Gotomeeting, Gotoassist i Webex. Paypal i Authorize.net są używane jako bramki płatności, a do rozliczeń obsługiwane są WHMCS i Hostbill.
cennik Vision Helpdesk obsługuje model wyceny subskrypcji i ma plany dla każdej firmy, licencje SaaS zaczynają się od 7 USD na pracownika, miesięcznie na oprogramowanie help desk. Oprogramowanie satelitarnej pomocy technicznej zaczyna się od 14 USD na pracownika, miesięcznie, a oprogramowanie pomocy technicznej zaczyna się od 21 USD na pracownika, miesięcznie. Istnieją również opcje pobierania licencji cyklicznych, a także licencje jednorazowe, jeśli są wymagane.
Dolna linia Vision Helpdesk to dobre rozwiązanie dla firm każdej wielkości. Ma innowacyjne podejście do obsługi klienta, z ciekawymi funkcjami, takimi jak biurka satelitarne i grywalizacja, a ceny zaczynają się od 7 USD miesięcznie na pracownika, możesz zobaczyć, dlaczego ponad 8000 firm już korzysta z Vision Helpdesk jako swojego wyboru wsparcia .