Zdjęcia
Yotpo to internetowa platforma dla firm detalicznych, które chcą otrzymywać bardziej autentyczne recenzje od swoich klientów. Yotpo może wykorzystać siłę obecnych nabywców i sprzedawców detalicznych i pozwolić firmom na zwiększenie współczynników konwersji bez konieczności płacenia ogromnych kwot za reklamę. Oprócz potężnych narzędzi do recenzji Yotpo zapewnia również biznesowi dostęp do narzędzi SEO i marketingowych.
Yotpo korzysta z danych i algorytmów w czasie rzeczywistym, aby określić dokładne potrzeby firmy. Narzędzie może następnie zapewnić mu narzędzia niezbędne do przekonania klientów do generowania oryginalnej treści za pomocą recenzji produktów online. Detaliści mogą także rozpowszechniać recenzje na platformach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. To nie tylko podnosi współczynniki konwersji, ale także pomaga firmom otrzymywać nowy ruch dzięki ulepszonym rankingom bezpłatnych wyników wyszukiwania.
Poczta po zakupie Kluczowym narzędziem używanym przez Yotpo jest funkcja Poczta po zakupie (MAP). To produktywne narzędzie marketingowe pomaga firmom gromadzić więcej recenzji za pomocą automatycznych wiadomości e-mail opartych na danych. Za każdym razem, gdy użytkownik witryny dokonuje konwersji, Yotpo automatycznie wysyła do tego klienta prośbę o sprawdzenie w optymalnym czasie. Wszystkie e-maile z prośbą o sprawdzenie można całkowicie dostosować, a MAP reaguje również na urządzenia mobilne.
Reklamy w mediach społecznościowych Reklama działa, a reklama w mediach społecznościowych działa naprawdę dobrze. Yotpo pozwala firmom zamienić ich najbardziej pozytywne recenzje w wysokowydajne reklamy na Facebooku. Ten rodzaj marketingu wykorzystuje treści generowane przez użytkowników, które mają już firmy, a następnie wykorzystuje skuteczność marketingu szeptanego w pozyskiwaniu nowych klientów online. Dzięki Yotpo zespoły marketingowe mogą zarządzać wszystkimi recenzjami ze scentralizowanego miejsca, a narzędzie do tworzenia reklam Yotpo pozwala tworzyć własne, specjalistyczne reklamy na Facebooku. Usługa może automatycznie analizować i optymalizować reklamy firm, upewniając się, że osiąga najlepsze wyniki.
Integracje Yotpo integruje się z wieloma rozwiązaniami e-commerce oraz platformami reklamowymi i marketingowymi, takimi jak Facebook i Google. Interfejs API Yotpo obsługuje żądania HTTP i HTTPS.
cennik Yotpo korzysta z modelu wyceny subskrypcji Open Source z planami zaczynającymi się od 0 USD miesięcznie, rosnącymi do 499 USD miesięcznie. Istnieją również niestandardowe plany dostępne dla firm. Mimo że Yotpo oferuje bezpłatny plan Lite i plan początkowy za 25 USD miesięcznie, najlepsze plany zawierające najbardziej korzystne funkcje są dostępne w planach Pro, Powerhouse i Enterprise. Yotpo oferuje również bezpłatny okres próbny do przetestowania platformy (karta kredytowa nie jest wymagana).
Dolna linia Yotpo to wysokiej jakości silnik marketingowy oparty na mobilnym, prostym procesie przeglądu. Yotpo wykorzystuje osadzone formularze recenzji w wiadomościach e-mail po zakupie, umożliwiając klientom szybkie i łatwe pozostawienie zweryfikowanej recenzji. Bezproblemowo integruje się z Google, dlatego firmy mogą korzystać z Oceny Sprzedawcy Google, fragmentów rozszerzonych i reklam z listą produktów, które poprawią CTR i pozytywnie wpłyną na ROI. Yotpo może być stosowany przez firmy każdej wielkości, ale szczególnie nadaje się dla średnich i dużych firm w branży detalicznej.