Uprość dostęp do urządzeń USB za pomocą Desk Drive
Zdjęcia
Desk Drive to narzędzie systemowe zaprojektowane w celu poprawy doświadczeń użytkownika w zarządzaniu urządzeniami USB w systemie Windows. Automatycznie tworząc skróty na pulpicie dla każdego podłączonego urządzenia USB, upraszcza dostęp do plików bez potrzeby ręcznego przeszukiwania Eksploratora Windows. Oprogramowanie działa cicho w zasobniku systemowym, umożliwiając użytkownikom podłączanie dysków USB i natychmiastowy dostęp do nich za pośrednictwem skrótów utworzonych na ich pulpitach.
Możliwości integracji Desk Drive są proste, koncentrując się wyłącznie na zarządzaniu urządzeniami USB. Wymaga, aby system Windows był zawsze załadowany w systemie dla optymalnej funkcjonalności. Użytkownicy powinni zauważyć, że zaleca się wyłączenie funkcji automatycznego odtwarzania, aby zapobiec zakłóceniom w działaniu oprogramowania. Desk Drive to darmowa aplikacja, co czyni ją dostępną dla wszystkich użytkowników Windows, którzy szukają bardziej efektywnego sposobu obsługi nośników wymiennych.