Zdjęcia
Chargify to oparta na subskrypcji platforma fakturowania dla małych i średnich firm. Dzięki niemu możesz automatycznie wysyłać faktury indywidualnie lub cyklicznie. Zawiera kilka przydatnych narzędzi i funkcji, takich jak tworzenie strony z zamówieniami, w której klienci mogą zapisać się na Twój produkt lub usługę, a następnie zarządzać własną subskrypcją.
Raportowanie Chargify ma wiele standardowych raportów do wyboru. Dostęp do funkcji raportowania można uzyskać z pulpitu nawigacyjnego. Tutaj możesz zobaczyć przegląd dodanych / utraconych subskrybentów oraz miesięczne przychody. Na stronie „Analytics” możesz zlokalizować ponad 20 raportów dotyczących różnych punktów danych, w tym aktywności na stronie, udanych / nieudanych rejestracji, aktualizacji i obniżek, wygasających kart kredytowych i pomiaru zużycia itp. Warto zauważyć, że Chargify nie pozwala na to tworzyć od podstaw niestandardowe raporty.
Integracje Chargify integruje się z ponad 300 aplikacjami za pośrednictwem zewnętrznej usługi integracyjnej o nazwie Zapier. Usługa umożliwia automatyczną synchronizację klientów i transakcji z usługami Mailchimp, Quickbooks, Freshbooks, Nimble, Base CRM, Zoho CRM, SugarCRM, Evernote, Basecamp, Trello i BigCommerce.
cennik Chargify korzysta z modelu wyceny opartego na subskrypcji z dostępnym bezpłatnym okresem próbnym (karta kredytowa nie jest wymagana). Firma nie pobiera żadnych opłat konfiguracyjnych, żadnych opłat transakcyjnych i nie ma umowy.
Skontaktuj się bezpośrednio z Chargify, aby uzyskać aktualne ceny.