Intrusion 2: Gra typu Run-and-Gun z przeciwnikami opartymi na fizyce
Zdjęcia
Intrusion 2, opracowany przez Alekseya Abramenko, to gra dla jednego gracza w stylu Run and Gun, która czerpie inspirację z klasycznych gier takich jak Metal Slug i Contra. Gra była finalistą w konkursie Independent Games Festival 2013 za jej doskonałość techniczną. Akcja gry rozgrywa się na odległej lodowej planecie, gdzie gracze kontrolują bezimiennego bohatera, który walczy przeciwko wrogiej korporacji wojennej.
Jedną z unikalnych cech Intrusion 2 są wrogowie opartych na fizyce. Naukowo-fantastyczny styl otoczenia pozwala na różnorodność mecha-wrogów, z każdym z nich odrębnym zachowaniem opartym na fizyce i proceduralnej animacji, co prowadzi do fizyki lalki dla dwuwymiarowych sprite'ów. Gra jest stosunkowo krótka, składająca się z zaledwie dziewięciu poziomów, ale rekompensuje to skalowanymi etapami wypełnionymi wrogami, zapewniając doświadczenie w stylu staroszkolnego przeszkodowego biegu. Gracze mogą dosiadać niektórych wrogów, aby zyskać dodatkową mobilność. Dodatkowo, po każdych trzech poziomach gracze muszą stawić czoła wieloetapowej walce z bossem. W trybie trudnym gra zwiększa liczbę wrogów i zagrożeń.