Zdjęcia
Mniej irytujący CRM (LACRM) to prosty CRM, który został zbudowany od podstaw dla małych i średnich firm. Usługa umożliwia zarządzanie kontaktami, kalendarzem, potencjalnymi klientami, notatkami i czynnościami do wykonania - wszystko z jednego interfejsu.
Mniej irytujące CRM szczyci się trzema podstawowymi zasadami: prostotą, przystępnością i wyjątkową obsługą klienta. Usługa ma ułatwić przejście do korzystania z LACRM. Krzywa uczenia się jest praktycznie zerowa, ponieważ wszystkie kontakty można natychmiast zaimportować i wykorzystać, a wszystkie potrzebne informacje można łatwo zlokalizować z dowolnej strony w CRM.
LACRM jest wyceniony w „bardzo przystępnej cenie” grupie. Z planami wycenionymi na 10 USD miesięcznie na użytkownika na każdym koncie.
LACRM szczyci się tym, że zapewnia narzędzia niezbędne do zapewnienia klientom doskonałej obsługi klienta. Bez względu na to, jaką branżę i jakie usługi świadczysz, LACRM pomaga początkowo zaimportować kontakty, a następnie pomaga wybrać odpowiednie opcje, które można dostosować do swojej branży.
Mniej irytujące CRM oferuje aplikacje do zarządzania kontaktami i automatyzacji sił sprzedaży, które pozwalają Twojej firmie na konsolidację wszystkich informacji o klientach w jednym miejscu. Usługa może być skonfigurowana z różnymi modułami obejmującymi kalendarze, śledzenie potencjalnych klientów, sporządzanie notatek i zarządzanie zadaniami.
cennik Mniej irytujący CRM korzysta z modelu wyceny subskrypcji, z bezpłatną wersją próbną (nie wymaga karty kredytowej). Plany są wyceniane na 10,00 USD miesięcznie. Mniej irytujące CRM nie ma umów ani długoterminowych zobowiązań, żadnych poziomów, żadnych podwyżek cen i żadnych ukrytych opłat.
Dolna linia Mniej irytujący CRM został zaprojektowany specjalnie z myślą o małych firmach. Jest prosty w nawigacji, łatwy w użyciu i ma kilka dobrze dopracowanych funkcji.