Painkiller Overdose: Half-Angel, Half-Demon Shooter
Zdjęcia
Painkiller Overdose, rozwinięty przez Mindware Studios, to samodzielne rozszerzenie gry Painkiller z 2004 roku. W przeciwieństwie do oryginału, gracz wciela się w rolę Beliala, półanioła, półdemona, który szuka zemsty za swoje odrzucenie i uwięzienie zarówno przez niebo, jak i piekło. Rozgrywka jest podobna do oryginalnej gry, z szesnastoma poziomami, które odbywają się w różnych obszarach czyśćca. Poziomy składają się z arenopodobnych pomieszczeń, w których gracz musi pokonać fale wrogów, aby przejść dalej, a niektóre poziomy kończą się walkami z ogromnymi bossami, które wymagają od gracza strzelania w konkretne części ich ciał. Wykonanie określonych zadań nagradza gracza kartami tarota, które dają Belialowi specjalne moce. Uzbrojenie Beliala różni się od Daniela w oryginalnej grze, większość broni ma co najmniej dwa tryby strzelania. Na przykład, Bonegun może działać jak typowy strzelba lub zamieniać wrogów w kamień. Mechanika gry jest znajoma, ale jednocześnie zabawna, a gra odbywa się w różnych miejscach, takich jak starożytny Rzym, starożytny Egipt i średniowieczna Japonia.