Zdjęcia
Picreel to oparte na chmurze rozwiązanie, które jest w stanie wykorzystywać analizę ruchu myszy w celu konwersji odrzuconego ruchu w witrynie na płacących klientów, przy użyciu technologii zamiaru wyjścia.
Dzięki analizie ruchu myszy Picreel możesz śledzić prędkość i ruchy myszy odwiedzającego stronę internetową. Picreel jest wówczas w stanie natychmiast zainicjować „wydarzenie”, które ma na celu zapobiec opuszczeniu witryny przez odwiedzającego. Ta ostatnia strona jest ostatnią szansą na stworzenie atrakcyjnej oferty dla użytkownika; zwykle rabat w ograniczonym czasie, który można zastosować przy kasie. Firmy detaliczne mogą również używać Picreel do zbierania danych kontaktowych klientów w e-mailowych bazach marketingowych.
Śledzenie ruchów myszy Picreel jest w stanie śledzić ruch i prędkość ruchów myszy użytkownika witryny, aby określić moment, w którym użytkownik zamierza opuścić stronę. W tym momencie rozwiązanie natychmiast wdraża stronę konwersji, która została specjalnie zaprojektowana, aby zatrzymać użytkownika w Twojej witrynie przez dłuższy czas.
Picreel jest łatwy do wdrożenia, możesz po prostu dodać wiersz kodu snippet do każdej strony witryny. Kod nie spowolni Twojej witryny i jest możliwa instalacja bez umiejętności kodowania.
Testy A / B * Testy A / B to świetny sposób na porównanie dwóch wersji strony internetowej w celu sprawdzenia, która z nich jest lepsza wśród docelowych użytkowników. Dzięki Picreel możesz wdrożyć dwie wersje dowolnej kampanii, aby sprawdzić, które z nich prowadzą do wyższego wzrostu konwersji. Dodanie testów A / B do swojej witryny to prosta sprawa, wystarczy kliknąć kartę „Testowanie A / B”. Możesz wygenerować nowy test A / B, klikając przycisk „Dodaj test A / B” w lewym górnym rogu.
Generowanie danych statystycznych Platforma Picreel może odgrywać integralną rolę w określaniu konfiguracji przyszłych kampanii marketingowych. Picreel zapewnia dane statystyczne w czasie rzeczywistym dotyczące odwiedzin, konwersji i współczynników konwersji, a także pełne raporty z kampanii.
Generowanie raportów statystycznych jest dość proste; z pulpitu wybierz okres, który Picreel powinien przejrzeć. Stąd możesz wybrać niestandardowe daty rozpoczęcia i zakończenia, a następnie przejrzeć łączną liczbę wyświetleń strony, konwersji i wyświetleń w tym okresie. Możesz także raportować o określonych kampaniach.
Pozyskiwanie potencjalnych klientów Wspaniałą rzeczą w Picreel jest to, że zapewnia swoim użytkownikom dane dotyczące każdej osoby, która odwiedza witrynę. Dane te można następnie umieścić w e-mailowych kampaniach marketingowych, które można specjalnie dostosować, aby przyciągnąć użytkowników z powrotem.
Aby wyświetlić dostępne dane potencjalnych klientów, po prostu kliknij kartę „potencjalnych klientów”, aby wyświetlić listę zebraną przez Picreel. Z każdym potencjalnym klientem znajduje się adres URL żądania, czas żądania i szczegóły, takie jak adres e-mail (jeśli dotyczy). Dzięki Picreel listy potencjalnych klientów można eksportować do CSV. Konta Picreel można również zintegrować z platformami e-mail marketingu, takimi jak MailChimp i GetResponse, w celu tworzenia niestandardowych kampanii kontrolnych.
Integracje Picreel jest w stanie zintegrować się z różnymi aplikacjami e-mail marketingu i platformami zakupów, w tym AWeber, Campaign Monitor, iContact, GetResponse i MailChimp. MailChimp pozwala również użytkownikom Picreel na monitorowanie użytkowników online, którzy porzucili swoje witryny.
Picreel dobrze integruje się z następującymi aplikacjami i usługami: BigCommerce, Marketo, MailChimp, Shopify, Highrise CRM, AWeber, GetResponse, VerticalResponse, HubSpot, Infusionsoft, Constant Contact, Campaign Monitor, Google Analytics, Magento i Zapier.
cennik Picreel korzysta z modelu wyceny subskrypcji, z planami rozpoczynającymi się od 19 USD miesięcznie dla planu Starter. Ogranicza się to do 2000 odwiedzających miesięcznie, 1 kampanię i 1 szablon. Jeśli Twoja firma ma większe potrzeby, plan Pro może być bardziej odpowiedni. Plan Pro kosztuje 399 USD miesięcznie i obejmuje 150 000 odwiedzających miesięcznie, 30 kampanii i 30 szablonów.
Wszystkie plany cenowe Picreel są dostępne z technologią zamiaru wyjścia, rezygnacją z koszyka i formularza oraz pełnym zarządzaniem usługami.
Dolna linia Ogólnie rzecz biorąc, Picreel to świetne rozwiązanie, które, jeśli zostanie właściwie wykorzystane, może przekształcić odrzucony ruch w stronę w potencjalnych klientów. Picreel współpracował z klientami z wielu branż, w tym z finansów, wydawnictw, handlu detalicznego i podróży. Po wdrożeniu Picreel można znacznie ograniczyć porzucanie witryn, wdrażając ukierunkowane kampanie. Wykorzystuje analizę ruchu myszy, aby utrzymać odwiedzających na Twojej stronie, i może być zintegrowany z wieloma popularnymi rozwiązaniami e-mail marketingu.
* Testy A / B są dostępne tylko dla firm z planami cenowymi Plus, Pro i Enterprise.