Zdjęcia
Oprogramowanie ProProfs Knowledgebase umożliwia tworzenie często zadawanych pytań online, instrukcji obsługi i dokumentacji dla klientów i pracowników, dzięki czemu nigdy więcej nie odpowiesz na to samo pytanie. Jest idealny do tworzenia pomocy kontekstowej, pomocy w tworzeniu oprogramowania i korporacyjnych wiki.
Baza wiedzy ProProfs zawiera szereg narzędzi, dzięki którym możesz zapewnić lepszą pomoc dla swoich klientów, w tym oprogramowanie wiki, dokumentację online, oprogramowanie call center, samoobsługowe centrum pomocy i oprogramowanie do zarządzania wiedzą. Umożliwia także integrację ze wszystkimi twoimi ulubionymi narzędziami, dzięki czemu możesz włączyć dodatkowe funkcje, w tym wsparcie czatu, fora internetowe i analizy wyszukiwania.
Oferuj wsparcie jakości 24/7 Dzięki Bazie wiedzy ProProfs możesz zapewnić wysokiej jakości wsparcie klienta i personelu przez cały czas. Możesz tworzyć publiczne bazy wiedzy online, aby klienci mogli natychmiast znaleźć wysokiej jakości odpowiedzi na typowe zapytania, co skraca czas poświęcany na obsługę klienta. Bardziej zaawansowane plany obejmują opcje tworzenia wewnętrznych baz wiedzy, aby pomóc pracownikom lepiej wykonywać swoją pracę, dostarczając użytecznych informacji, w tym najlepszych praktyk i zasad firmy.
Uzyskaj dostęp do odpowiedzi w dowolnym miejscu i czasie Ponieważ Baza wiedzy ProProfs umożliwia tworzenie zasobów pomocy technicznej online, można uzyskać do nich natychmiastowy dostęp; w każdej chwili w dowolnym miejscu. Jeśli klient ma pytanie poza normalnymi godzinami pracy, baza wiedzy na temat samoobsługi online oznacza, że może natychmiast znaleźć odpowiedź dla siebie, zamiast czekać na indywidualną odpowiedź obsługi klienta. Baza wiedzy ProProfs jest dostępna na wielu urządzeniach, w tym na PC, iPhonie, iPadzie, Androidzie i iOS. Automatycznie zmienia rozmiar wszystkich informacji w celu dopasowania do odpowiedniego rozmiaru ekranu, bez dodatkowego wysiłku z Twojej strony.
cennik Baza wiedzy ProProfs korzysta z miesięcznych cen opartych na subskrypcji i ma do wyboru cztery plany cenowe, a roczny fakturowanie oferuje zniżkę. Oferuje 15-dniowy bezpłatny okres próbny na każdy abonament i 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. Abonament profesjonalny kosztuje 39 USD miesięcznie i jest przeznaczony dla firm, które potrzebują tylko publicznej bazy wiedzy, więc zawiera ograniczone funkcje. Plan zespołu kosztuje 99 USD miesięcznie i jest najlepszy dla małych zespołów, które potrzebują dodatkowej bazy wiedzy. Biznesplan kosztuje 149 USD miesięcznie i dodaje kilka dodatkowych funkcji pomocy w witrynie, więc jest świetny dla średnich firm z wieloma zespołami. Wreszcie, plan Enterprise kosztuje 349 USD miesięcznie i jest idealny dla dużych grup potrzebujących kompletnego rozwiązania do zarządzania wiedzą. Bez względu na wybrany plan baza wiedzy ProProfs umożliwia zmianę lub anulowanie planu w dowolnym momencie.
Dolna linia Ogólnie rzecz biorąc, Baza wiedzy ProProfs to przydatne rozwiązanie do obsługi klientów i personelu, które zwiększy zadowolenie klientów, pozwoli zaoszczędzić czas i zwiększyć wydajność pracowników.
W porównaniu z podobnym oprogramowaniem Baza wiedzy ProProfs jest kompatybilna z większością urządzeń i obsługuje większą integrację niż niektóre droższe opcje. Jest używany przez kilka znanych marek, co jest dobrym wskaźnikiem jego wartości. Dzięki 15-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu i 30-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy masz mnóstwo czasu na wypróbowanie przed zakupem i sprawdzenie, który plan będzie najlepszy dla Twojej firmy.