IPNetMonitorX: 20 narzędzi do diagnozowania problemów z połączeniem internetowym.
Zdjęcia
Sprawdzenie, co poszło nie tak z połączeniem internetowym, może być prawdziwym koszmarem, jeśli nie wiesz, od czego zacząć. IPNetMonitorX to zestaw narzędzi do rozwiązywania problemów sieciowych, służący do debugowania problemów z usługą internetową i optymalizacji jej działania. IPNetMonitorX zawiera 20 zintegrowanych narzędzi, które mają na celu pomóc Ci szybko zlokalizować problem i zbierać dane, które można wykorzystać do jego rozwiązania bezpośrednio lub za pośrednictwem dostawcy usług internetowych.
Zaprojektowany w celu ułatwienia, IPNetMonitorX testuje 20 różnych możliwości, które są najczęstszą przyczyną problemów z połączeniem. Są to: Skan adresów, Sygnał AirPort, Lista połączeń, Leasing DHCP, Test DHCP, DNS RBL, Finger, Informacje o interfejsie, Szybkość łącza, Wyszukiwanie, Monitorowanie, Zapytanie serwera nazw, Ping, Skanowanie portów, Skanowanie serwera, Kalkulator podsieci, TCP Dump (w tym TCP Flow), Informacje o TCP, Trasa śledzenia i Whois.
Takie holistyczne podejście do wykrywania problemów z połączeniem pozwala w jednym spojrzeniu zobaczyć, gdzie może leżeć problem. Trudność polega na interpretacji wyników. Jeśli nie znasz się na połączeniach TCP, leasingach DHCP i konfiguracji portów, nie będzie to dla Ciebie zbyt zrozumiałe. Niestety, twórcy nie pomagają w tym względzie, nie dostarczając słownika pojęć ani nawet wskazówek dotyczących tego, co każde z narzędzi oznacza i co może wskazywać na problem.
Jeśli jesteś administratorem sieci, na pewno znajdziesz zastosowanie w 20 różnych testach IPNetMonitorX, ale jeśli jesteś początkującym użytkownikiem, możesz uznać to za mniej pomocne.