Zdjęcia
Timesheet to oparte na chmurze, zautomatyzowane narzędzie do śledzenia czasu projektu, które może pomóc obniżyć koszty administracyjne, automatyzując zadania takie jak śledzenie czasu projektu, czas i obecność na liście płac, kosztorysowanie projektu i fakturowanie przez klienta.
Grafik zapewnia wizualne przepływy pracy, dzięki którym konfiguracja procesów śledzenia czasu jest łatwą sprawą. Zapewnia proste, konfigurowalne narzędzia, które mogą raportować wydatki, obliczać koszty pracy i pomagać w ustalaniu budżetów. Możesz także ustawić powiadomienia o projekcie.
Widoczność w czasie rzeczywistym Za pomocą grafiku możesz uchwycić i kategoryzować rozliczany i niepodlegający rozliczeniu czas oraz przydzielać godziny na dowolnym wybranym przez siebie poziomie, na przykład według projektu, klienta lub zadania. Jako kierownik projektu i działu lub administrator grafiku możesz korzystać z naprawdę pomocnych funkcji w konsoli menedżera grafików. Na przykład możesz łatwo zidentyfikować użytkowników, którzy nie przesłali jeszcze swoich arkuszy czasu pracy w czasie rzeczywistym, a także możesz przeglądać i zatwierdzać arkusze czasu pracy w ogóle.
Automatyzacja grafiku Naprawdę świetną funkcją grafiku jest to, że można go skonfigurować do obsługi niezliczonych reguł rozliczeniowych. Każdy arkusz czasu podlega procesowi przepływu pracy od przedłożenia do zatwierdzenia, aby ułatwić proces menedżerom i pracownikom. Możesz nawet podzielić czas według projektu, aby ułatwić rozliczanie różnych projektów. Jest to przydatne, jeśli pracownik pracuje głównie nad jedną funkcją, ale przecina wiele projektów.
Za pomocą pulpitu graficznego grafików menedżerowie i administratorzy mogą zobaczyć wszystkich pracowników na jednej stronie. Jest to zgrabna, oszczędzająca czas funkcja, ponieważ zatwierdzanie lub odrzucanie karty czasu pracy może być podejmowane indywidualnie lub jako grupa.
Integracje Kartę czasu pracy można bezproblemowo zintegrować z popularnymi rozwiązaniami CRM, księgowości, zarządzania treścią, zarządzania projektami, ERP i listami płac, w tym Sage, QuickBooks, Paychex, Salesforce.com i Microsoft Dynamics CRM.
cennik Karta czasu pracy zapewnia spersonalizowane ceny dla klientów indywidualnych. Dostępny jest bezpłatny okres próbny, aby ustalić, czy jest to właściwe rozwiązanie dla Twojej firmy.
Dolna linia Grafik zapewnia automatyczne śledzenie czasu i rozliczenia w chmurze. Istnieje wiele przydatnych funkcji, które pomagają obniżyć koszty administracyjne poprzez automatyzację wszystkich procesów, takich jak kalkulacja projektu, czas i obecność na liście płac oraz fakturowanie przez klientów. Wykorzystuje potężne wizualne przepływy pracy, które ułatwiają konfigurację procesów śledzenia czasu. Posiada również konfigurowalne raportowanie wydatków oraz kosztorysowanie i rozliczanie zadań, umożliwiając w ten sposób ustalanie budżetów, limitów i powiadomień na poziomie projektu. Zapewnia to większą ogólną kontrolę nad zasobami biznesowymi.