Darmowa gra indie z mapą royale
Zdjęcia
EarthRoyale to bezpłatna gra indie z mapami typu royale na urządzenia Mac, w której klikasz przycisk, aby rozpoczynać losowe wydarzenia na całym świecie. Narody będą zawierały lub łamały sojusze, podpisywały nowe umowy lub atakowały się nawzajem w oparciu o system losowy. Jeśli chcesz doświadczyć prawdziwej strzelaniny wojennej, wypróbuj Rust, Call of Duty 2 lub Battlefield 1942.
Każdy kraj lub naród ma określony kolor w oparciu o sojusze. Każde kliknięcie przycisku powoduje upływ roku, w którym wszystko może się zdarzyć w oparciu o system gry losowa szansa. Nie będziesz mieć żadnej kontroli nad wydarzeniami, a powtórka z EarthRoyale będzie miała inny wynik.
Losowe zdarzenia na turę
EarthRoyale opiera się na systemie losowych symulatorów gier bardziej niż na rzeczywistej rozgrywce. Nie będziesz biegał po powierzchniach ani wyciągał broni, by strzelać do wroga. Zamiast tego klikniesz przycisk, aby wykonać skręt, aby zobaczyć, co się stanie. Tekst na górze ujawnia wszelkie znaczące wydarzenia, takie jak nowe sojusze lub narody atakujące się nawzajem.
Ponieważ jest oparty na przypadku, nie ma dwóch takich samych gier . Deweloper ma wbudowane losowe wartości procentowe w EarthRoyale, co oznacza, że niektóre wydarzenia zdarzają się częściej niż inne. Możesz zakończyć grę w dowolnym momencie i zacząć od nowa.
Zmiana kolorów i sekwencji
Gdy narody łączą siły lub rozdzielają się, zauważysz, że kolory zmieniają się na mapie . Granice państw pozostają takie same, ale fascynujące jest obserwowanie, jak każdy sąsiad zareaguje na drugiego. Ponadto wydarzenia nie zawsze są takie same, a niektóre są bardziej negatywne niż inne.
Draźliwe katastrofy
Istnieje również szansa, że klęska żywiołowa będzie zdarzyć. Na przykład powódź może zniszczyć kilka krajów. Częścią algorytmu jest to, jak ten naród zareaguje na powódź, w zależności od tego, czy przeżyje. Albo się odbudują, albo inny kraj przejmie ziemię po zakończeniu katastrofy.
Obserwuj, jak zmienia się świat
EarthRoyale może nie mieć żadnych rzeczywistych elementów rozgrywki, ale nadal interesujące jest obserwowanie rozwoju wydarzeń. Każda tura zawiera coś nowego i możesz klikać tak długo, jak chcesz, bez jej zakończenia. Jeśli nie jesteś zadowolony z przebiegu wydarzeń, po prostu musisz zacząć od nowa.
Ta mechanika gry jest bardziej do celów bezczynnych, ale jest to brama do innych programistów, którzy prawdopodobnie używają tego systemu. Gracze mogą się znudzić po kilku godzinach zwykłego oglądania wydarzeń.