Immersywna mitologiczna strategia przetrwania: Recenzja Six Ages 2
Zdjęcia
Sześć Epok 2: Gasnące Światła to premiumowa gra symulacyjna autorstwa A Sharp, łącząca interaktywną fikcję z strategią turową. Osadzona w barwnym, wciągającym świecie balansującym na krawędzi ruiny, ta powieść wizualna oferuje narrację bogatą w mitologiczne wielkości i humanistyczne zasady. Jako następca Six Ages: Ride Like The Wind, ta gra skupia się na przetrwaniu, stawiając graczom wyzwanie prowadzenia małego klanu przez apokaliptyczny krajobraz.
Poruszając się pośród bóstw, podejmując decyzje i walcząc o przetrwanie w krainie Gloranthy, gracze muszą zarządzać swoim klanem pod cieniem straszliwych bogów. Każdy wybór, począwszy od eksploracji dziczy po uspokajanie bogów, wpływa na los klanu. Z ponad 600 interaktywnymi scenariuszami i zapisem sagi, każda decyzja kształtuje spersonalizowane doświadczenie z grą. Tekstowy interfejs może przytłoczyć niektórych graczy, ale dodaje głębi rozgrywce.