Zdjęcia
ChargeOver to cykliczne rozwiązanie do rozliczeń dla małych i średnich firm, które spędzają zbyt dużo czasu próbując zbierać niezapłacone rachunki co miesiąc.
ChargeOver jest elastyczny, daje możliwość korzystania z funkcji dostosowywania oprogramowania i zgodności z PCI. ChargeOver ma wbudowany portal dla klientów, za pomocą którego klienci mogą się logować i płacić rachunki kartą kredytową online. Przechowuje również dane karty płatniczej, zmniejszając w ten sposób niektóre obciążenia związane ze zgodnością z PCI.
ChargeOver można podłączyć do swojej witryny lub aplikacji i skonfigurować tak, aby automatycznie przechwytywał nowe dane klientów, lub możesz bezpośrednio wprowadzić informacje o klientach ręcznie. Jest wyposażony w przydatne, oszczędzające czas funkcje, np. Jeśli karta płatnicza klienta wkrótce wygaśnie, ChargeOver można skonfigurować do wysyłania wiadomości e-mail z prośbą o zaktualizowanie informacji o płatności. ChargeOver może również skontaktować się z klientem w Twoim imieniu i poprosić o nowe informacje dotyczące płatności, jeśli dane karty kredytowej klienta nie działają z jakiegokolwiek powodu. ChargeOver umożliwia klientom aktualizację informacji o płatnościach w Twoim markowym portalu płatniczym.
Fakturowanie Świetną funkcją ChargeOver jest możliwość generowania faktur na koniec następnego cyklu rozliczeniowego, za każdym razem, gdy dodajesz nowy pakiet rozliczeniowy dla klienta. ChargeOver daje również możliwość rozpoczęcia fakturowania w określonym dniu. Wystarczy wprowadzić abonament lub przedmiot, za który naliczane są opłaty, wraz z krótkim opisem opłaty, stawki i ilości. ChargeOver pozwala także dodawać tagi do faktur, aby ułatwić ich organizowanie.
Pulpit osobisty ChargeOver ChargeOver umożliwia przegląd łącznych kwot zafakturowanych i całkowitych kolekcji z ostatniego miesiąca za pośrednictwem osobistego pulpitu nawigacyjnego ChargeOver. Masz również dostęp do danych o liczbie dodanych nowych klientów i możesz przeglądać niestandardowe wykresy, aby zobaczyć, jak Twoje przychody wzrosły / spadły w dowolnym okresie czasu.
Integracje ChargeOver zapewnia firmom trzy sposoby integracji ich systemów: pozostałe interfejsy API, haki internetowe i adresy URL użytkowania. System współpracuje z innymi popularnymi narzędziami biznesowymi, w tym z usługami księgowymi i platformami do zarządzania pocztą e-mail, a także z możliwością synchronizacji z popularnymi narzędziami, takimi jak QuickBooks, Xero, MailChimp, InterWeave Smart Payment Gateway, Authorize.net, QuickBooks Online, SendGrid, Stały kontakt, Stripe, Avalara, PayPal, Braintree, Mandrill, Zapier, QuickBooks, Forte, Worldpay i Mailgun. ChargeOver posiada również API do użytku.
cennik ChargeOver korzysta z modelu wyceny subskrypcji, a plany zaczynają się od 65,00 USD miesięcznie. Dostępna jest również bezpłatna wersja próbna (karta kredytowa nie jest wymagana). Ceny zależą od liczby klientów, którzy aktualnie zapisali się na abonament lub abonament cykliczny. Dla klientów 0-50 cena wynosi 65 USD miesięcznie. Dla 51-150 klientów, 115 USD miesięcznie. Dla 151-500 klientów 229 USD miesięcznie. Dla 501–2500 klientów 549 USD miesięcznie. ChargerOver ma również dostosowane zapytania ofertowe dla przedsiębiorstw dostępne na żądanie.
Dolna linia ChargeOver to proste rozwiązanie dla każdej firmy, która pobiera opłaty od klientów w regularnych odstępach czasu. Ma łatwą konfigurację, zaawansowane narzędzia i elastyczny pakiet rozliczeniowy, który daje swobodę rozliczania klientów według własnego uznania. ChargeOver oferuje również szereg funkcji automatycznego rozliczania, które mogą zwiększyć odsetek płatności na czas. ChargeOver działa również z wieloma bramkami płatności.