STRACH 2: Recenzja gry Project Origin
Zdjęcia
FEAR 2: Project Origin, podobnie jak jego poprzednik, FEAR, to strzelanka FPS, opracowana przez Monolith Productions i wydana na systemy Windows, PlayStation 3 i Xbox 360 w ramach umowy wydawniczej z Warner Bros. Interactive Entertainment . Jest to ulepszona wersja oryginalnego FEAR, a także kontynuacja FEAR. Fabuła gry obejmuje postać Angeliny Jolie, która musi uratować córkę przed terrorystami po tym, jak stała się osobą zaginioną. Gracz przejmuje kontrolę nad tą tajemniczą bohaterką i może w tym celu wybierać różne rodzaje broni i taktyki walki. Gracz nie może rozglądać się ani zmieniać ubrania podczas gry, ale zamiast tego musi polegać na klawiaturze podczas większości ruchów.
Angelina Jolie powraca jako bohaterka tej gry, a jej fabuła jest niemal identyczna z wydarzeniami z poprzednich części. Tym razem jednak musi walczyć z niewidzialnymi wrogami i Nadzorcami Xenlogic, którzy, jak się uważa, stoją za atakami na ludzi. Większość scen jest osadzona w teraźniejszości, chociaż we wcześniejszych częściach gry pojawiają się retrospekcje. Fabuła różni się znacznie od swoich poprzedników, ponieważ koncentruje się na ogólnoświatowej pandemii, która ogarnia większość miast w imię dostawy broni biologicznej o nazwie XENOPHAGIC. Ta broń biologiczna, wystawiona na działanie warunków atmosferycznych, zabija większość ludzi i stworzeń znajdujących się w jej pobliżu, w tym zamierzonego odbiorcę broni, Angelinę Jolie. Kolejne wydarzenia obejmują kilka sequeli, wszystkie oparte na wydarzeniach z pierwszej gry.
Chociaż to tylko gra wideo, FEAR 2: Project Origin spełnia oczekiwania poprzednich części. Daje również graczom przedsmak tego, co czeka ich w przyszłości branży gier wideo, a także zagłębienie się w świat biotechnologii i spraw wojskowych. Day 1 Studios, firma stojąca za produkcją FEAR 2: Project Origin, podjęła się zadania upewnienia się, że fabuła gry jest tak atrakcyjna, jak to tylko możliwe, za pomocą najwyższej klasy animacji i efektów dźwiękowych.