Zdjęcia
InvGate Service Desk to inteligentniejsze rozwiązanie do zarządzania punktem serwisowym. To rozwiązanie w chmurze zarządza, analizuje i automatyzuje wsparcie usług IT dla firm. Zapewnia również specjalistom IT możliwość współpracy w zakresie problemów i korzystania z automatyzacji w celu zwiększenia wydajności zespołu.
Sprzedaż biletów Kluczową cechą InvGate Service Desk jest wysokiej jakości system biletowy, który umożliwia agentom obsługę wielu zgłoszeń lub incydentów jednocześnie. Mogą śledzić bilety w całym potoku, niezależnie od rodzaju żądania lub poziomu priorytetu. rozwiązanie wykorzystuje metodę żądania zatwierdzenia ad hoc, aby przyspieszyć proces i lepiej obsługiwać przychodzące bilety. Odbywa się to poprzez wybranie „osoby zatwierdzającej” i wybranie wymaganej decyzji. Reszta jest wykonywana automatycznie przez system.
Zarządzanie biletami Świetną funkcją InvGate Service Desk jest zaawansowane zarządzanie biletami. Umożliwia to dopasowanie rozwiązania do różnych rodzajów przepływów pracy dzięki strukturze biletów opartej na zespole. Przepływy pracy można dostosowywać, automatyzować i mapować za pomocą wstępnie zdefiniowanych autoryzacji, które rozwiązanie może wykonywać i monitorować automatycznie.
InvGate Service Desk zawiera także potężny komponent analityczny, który umożliwia menedżerom analizowanie wydajności usług, a następnie generowanie raportów na podstawie znalezionych przez nich zestawów danych.
Integracje InvGate Service Desk integruje się z różnymi aplikacjami innych firm, w tym Gmail, Microsoft Outlook i InvGate Assets.
cennik InvGate Service Desk korzysta z modelu wyceny subskrypcji SaaS i obsługuje jednorazowe opłaty licencyjne. W przypadku konkretnych, niestandardowych cen zachęca się organizacje do bezpośredniego kontaktu z firmą.
Dolna linia InvGate Service Desk to innowacyjne rozwiązanie, które zapewnia nowoczesnym firmom inteligentniejsze sposoby usprawnienia usług IT. Zawiera zintegrowane biuro obsługi i narzędzia do zarządzania aktywami, które pomagają agentom pracować wydajniej i wydajniej. Wraz z narzędziami do grywalizacji, które pomagają użytkownikom być bardziej zaangażowanymi, oraz zaawansowanymi narzędziami do zarządzania biletami, które pozwalają na elastyczne przepływy pracy, możesz zobaczyć, dlaczego organizacje z różnych aren, od małych i średnich firm po gigantów korporacyjnych, korzystają z InvGate Service Desk.