Zdjęcia
Nutshell CRM to aplikacja internetowa, która pomaga małym i średnim firmom, zapewniając im narzędzia pomagające szybko i skutecznie zamknąć sprzedaż. Ten solidny CRM pomaga firmom w rozwoju dzięki skonsolidowanej komunikacji, zautomatyzowanym procesom sprzedaży i szczegółowemu zarządzaniu kontaktami.
Nutshell CRM jest bardzo łatwy do przyjęcia, dzięki przejrzystemu układowi i intuicyjnemu procesowi konfiguracji, a także scentralizowanemu systemowi organizacji kontaktów. Jest również wysoce skalowalny, aby poruszać się wraz z rozwojem i ma ponad 40 dostępnych integracji.
Nutshell CRM zawiera wiele funkcji ułatwiających zespołom handlowym szybsze zawieranie transakcji. Posiada liczne narzędzia do współpracy zespołu, raportowania i automatyzacji sprzedaży oraz integracji. Usługa jest bardzo elastyczna i można uzyskać do niej dostęp z komputerów stacjonarnych lub urządzeń mobilnych. Jest to ważna kluczowa koncepcja dla wielu firm, które działają zdalnie.
Zarządzaj potencjalnymi klientami Świetną cechą Nutshell CRM jest to, że nie oddziela potencjalnych klientów od szans. W całym procesie sprzedaży śledzone są jako potencjalni klienci, co z kolei zapewnia bardziej płynną obsługę. Aby utworzyć potencjalną szansę, wystarczy kliknąć „Utwórz nowy”, a następnie wypełnić pola wszystkimi dostępnymi informacjami. W ramach potencjalnego klienta możesz uwzględnić wiele kont, cesjonariuszy, kontaktów, konkurentów, produktów i źródeł.
Generuj raporty Nutshell CRM ma solidny zestaw narzędzi analitycznych, które nie mają sobie równych. Dzięki możliwości generowania raportów danych właściciele firm mogą przeglądać informacje, takie jak ogólny stan sprzedaży, na podstawie potencjalnych klientów lub przeglądać dane, aby zobaczyć działania z ostatnich 30 dni. Możesz także wyświetlić dane z każdego kwartału, roku lub wybrać okres kroczący. Raporty sprzedaży można również filtrować według użytkownika, zespołu, produktu lub źródła. Nutshell CRM daje również możliwość wyboru najpopularniejszych źródeł lub produktów, a następnie śledzenia tych danych w potoku na różnych etapach. Jest to przydatny sposób śledzenia zaległych zamówień na podstawie szacunkowych dat zamknięcia.
Integracje Nutshell CRM oferuje różnorodne możliwości integracji z ponad 40 aplikacjami i usługami biznesowymi. Należą do nich Google Apps, Mailchimp, Microsoft Exchange, Twitter, Wufoo, Zendesk i Zapier.
cennik Nutshell CRM wykorzystuje model wyceny statycznej, pobierając stałą opłatę w wysokości 15 USD miesięcznie za użytkownika. Obejmuje to nieograniczone miejsce na dane i kontakty.
Dolna linia Ogólnie rzecz biorąc, Nutshell to dobry wybór, jeśli chodzi o szybkie wdrożenie, w połączeniu z prostym modelem cenowym, który nie jest powiązany z pewną liczbą potencjalnych klientów, kontaktów lub kont. Dzięki nieograniczonej przestrzeni dyskowej i natywnym aplikacjom na systemy iOS i Android, oferującym synchronizację w czasie rzeczywistym na wszystkich urządzeniach, możesz zobaczyć, dlaczego wiele małych i średnich firm wybiera Nutshell jako swój podstawowy CRM.