Zdjęcia
GoSpotCheck to zaawansowana platforma oparta na chmurze, która umożliwia firmom zbieranie w czasie rzeczywistym danych dotyczących sprzedaży od pracowników terenowych za pomocą urządzeń mobilnych. Jest to bardzo wydajny sposób na usprawnienie procesów, przyspieszenie decyzji i uzyskanie prawdziwego wglądu w to, co dzieje się w terenie. Dzięki GoSpotCheck firmy pracują szybciej i wydajniej, usprawniając procesy i zbierając kluczowe dane z ankiet i raportów.
GoSpotCheck posiada intuicyjny pulpit w czasie rzeczywistym, z którego można nadzorować operacje. Można tworzyć niestandardowe misje oraz wdrożyć niezawodny system ostrzegania, aby menedżerowie zawsze mieli dostęp do najnowszych informacji. Dane można uporządkować według lokalizacji za pomocą GPS, a filtry można dodawać i stosować w celu szybszego wyszukiwania danych. Wszystkie dane są wygodnie przechowywane w chmurze w celu zapewnienia bezproblemowego dostępu opartego na rolach dla różnych osób i zespołów działów.
Struktura danych oparta na GPS Kluczową cechą GoSpotCheck jest zdolność menedżerów do oceny różnicowania ich produktów i usług na podstawie danych geograficznych i trendów związanych z lokalizacją. GoSPotCheck zapewnia menedżerom narzędzia do ścisłego monitorowania zespołów serwisowych, a ponieważ są one zlokalizowane w czasie rzeczywistym, zadania można im przypisywać zgodnie z ich aktualnym stanowiskiem. Jest to świetny sposób dla firm, aby natychmiast rozwiązać wszelkie problemy, a także obniżyć koszty paliwa.
Alerty w czasie rzeczywistym GoSpotCheck pozwala menedżerom zachować kontrolę nad operacjami bez konieczności siadania przy biurku, cały czas analizując dane. Platforma ma wiarygodny system alertów, który może powiadamiać menedżerów o predefiniowanych zdarzeniach pasujących do zapisanego filtra lub kryteriów. Jest to świetna funkcja, ponieważ menedżerowie nigdy nie przegapią ważnych wydarzeń i zawsze mogą pozostać w stałym kontakcie z personelem terenowym.
Integracje GoSpotCheck oferuje elastyczny i bezpieczny interfejs API, który umożliwia użytkownikom łatwe pobieranie zdjęć i danych z tagami geograficznymi do innej bazy danych. Mogą to również wykorzystać narzędzia analizy biznesowej do dalszej analizy. GoSpotCheck oferuje również niestandardowe integracje z dowolnym systemem za cenę ustalaną indywidualnie dla każdego przypadku.
cennik GoSpotCheck korzysta z modelu wyceny opartego na subskrypcji, z bezpłatną 2-tygodniową wersją próbną (karta kredytowa nie jest wymagana). GoSpotCheck nie pobiera opłat za wykorzystanie danych, ale opłaty są oparte na tym, ile osób korzysta z oprogramowania (w tym zarówno administratorzy, jak i agenci terenowi). Skontaktuj się bezpośrednio z GoSpotCheck, aby uzyskać dostosowany plan cenowy.
Dolna linia GoSpotCheck idealnie nadaje się do małych i średnich firm. Jest to świetne rozwiązanie dla zespołów serwisowych i merchandiserów, którzy wymagają zarządzania, koordynacji i monitorowania. Dzięki GoSpotCheck zespół sprzedaży może dostarczać dane do tworzenia generowanych w czasie rzeczywistym wykresów informacyjnych, wykresów, statystyk i zdjęć, które dają menedżerom kluczowe dane potrzebne do podejmowania świadomych i dokładnych decyzji. Dzięki bezpiecznej zaszyfrowanej platformie chmurowej do pracy oraz narzędziom takim jak GPS Utilization i intuicyjnemu pulpitowi do codziennych operacji, nic dziwnego, że wiele firm w terenie korzysta z GoSpotCheck.