Czy IMVU naprawdę działa na Mac OS X?
Zdjęcia
Klient IMVU, wiodący dostawca usług VoIP, niedawno wydał aktualizację dla klientów Mac OS X (nie dotyczy to obu systemów Windows), która jest obecnie kompatybilna tylko z MacOS 10. IMVU Desktop Beta instaluje nowy backend dla twojego komputera, który wykorzystuje istniejące informacje uwierzytelniające, aby zalogować się i uzyskać dostęp do mikrofonu, głośników, klawiszy sterujących i ekranu. Wersja beta IMVU na komputery stacjonarne wymaga uaktualnienia obecnego serwera IMVU, więc jeśli obecnie korzystasz z komputera MAC, nie będziesz w stanie korzystać z najnowszej technologii IMVU.
Dla mnie IMVU na mac os x to kompletna porażka i nie zapewnia wystarczająco solidnego klienta, aby naprawdę stawić czoła konkurencji. IMVU oferuje swoim klientom opcję IMVU Desktop, która jest minimalnym wymaganiem systemowym dostępu do różnych komponentów ich klienta i dostępu do internetowych narzędzi pulpitu, które sprawiają, że IMVU jest tym, czym jest dzisiaj. Klientom IMVU brakuje również kamery internetowej IMVU, którą określają jako bardzo ważną funkcję, która pojawi się w następnej głównej wersji. Dla kogoś, kto w dużym stopniu polega na swojej kamerze internetowej i połączeniu wideo, IMVU na mac os x po prostu już go nie ogranicza.
IMVU twierdzi również, że uaktualnienie umożliwi dostęp do wszystkich istniejących danych konta IMVU z istniejącego klienta Mac i zapewnia linię pomocy technicznej dla tego roszczenia. Nazwałbym wsparcie ich linii wsparcia „bip beep”, ponieważ możesz kontaktować się z nimi 24 godziny na dobę i nigdy nie będziesz w stanie się z kimś skontaktować. Spędziłem ponad miesiąc, próbując odzyskać pulpit IMVU na moim Macu i udało mi się go uruchomić dopiero po zapłaceniu ponad czterdziestu dolarów opłat za wysyłkę i obsługę. Kiedy wypróbowałem ich konkurenta, MyWireless, zaoferowano mi adres e-mail z łączem do pobrania, z którego natychmiast skorzystałem. W ciągu kilku minut od aktywacji konta mogłem zalogować się na moje konto IMVU z mojego laptopa i przywrócić cały pulpit. Zdecydowanie było to najlepsze wsparcie, jakie kiedykolwiek otrzymałem od jakiejkolwiek firmy.